Strona 1 z 1

[MK2] Problemy ze skrzynia biegow

: czw lis 16, 2006 22:13
autor: lechu93
WITAM

sory ze zawracam glowe, ale moze mi pomozeCIE.
moj mkIII juz jezdzi wchodzi na obroty normalnie odpala i tez elegancko jezdzi ale mam klopot ze skrzynia jest jakby przesunieta w strone pasazera i nie moge wrzucac piatki, a wsteczny jest zaraz obok jedynki i na wyczucie to robie bo nie musze nic robic zeby go wrzucic chodzi mi o np.wcisniecie galki zmiany biegow jak to bylo na standardzie jak mialem 1.8 8v. czy moja skrzynia standardowa by basowala do tego motoru 1.8 16V wrazie czego?


propsze o odpis, bede bardzo wdzieczny.

pozdrawiam BARTEK

: czw lis 16, 2006 22:28
autor: bomberxl
Ustawić trzeba cięgna do biegów i tyle.

Re: [mkII] PROBLEMY ZE SKRZYNIA BIEGOW!!!!1.8 16v GTI

: czw lis 16, 2006 22:29
autor: Borys
lechu93 pisze:WITAM

sory ze zawracam glowe, ale moze mi pomozeCIE.
moj mkIII juz jezdzi wchodzi na obroty normalnie odpala i tez elegancko jezdzi ale mam klopot ze skrzynia jest jakby przesunieta w strone pasazera i nie moge wrzucac piatki, a wsteczny jest zaraz obok jedynki i na wyczucie to robie bo nie musze nic robic zeby go wrzucic chodzi mi o np.wcisniecie galki zmiany biegow jak to bylo na standardzie jak mialem 1.8 8v. czy moja skrzynia standardowa by basowala do tego motoru 1.8 16V wrazie czego?


propsze o odpis, bede bardzo wdzieczny.

pozdrawiam BARTEK
wg mnie to kwestja regulacji na drążku który wydzidzi z lewarka

nie mz znaczenia czy z 16V czy 8v sterownaie jest to samo obudowa ta sama róznica w przłozeniach

: czw lis 16, 2006 22:46
autor: lechu93
hmm myslisz ze skrzynia z mkIII 1.8 8V bedzie pasowac do silnika z mkII 1.8 16v jak nie uda sie jej wyregulowac tej z gti?

[ Dodano: 16 Lis 2006 21:49 ]
dzieki wam za zainteresowanie moim problemem,mi juz psycho siada, chociaz powiem wam ze mkIII z silniczkiem 1.8 16v bardzo fajniesie zbiera, no tylko ta regulacja biegow zostala mi.

: czw lis 16, 2006 23:04
autor: Krisss
wlaz pod auto i szukaj na drazku glownym co z lewarka wychodzi sruby z nakretką chyba na klucz 13. jak ją poluzujesz to mozesz regulowac polozenie dazka zmiany biegow w kazdej pozycji. Bierzesz kogos do auta do srodka niech ten drazek trzyma a Ty delikatnie przesowasz pod autem..zakrecasz srube i sprawdzasz efekty. Nie powiem Ci dokladnie w ktora strone maszkrecic co i jak..no bo nie wiem - to sie robi metoda "prob i bledow" albo "na chlopski rozum" jak kto woli :bigok:
powodzenia :)

: czw lis 16, 2006 23:29
autor: lechu93
dzieki bardzo bede walczyl z tym:)
o efektach napewno poinformuje, plusami za pomoc.

pozdrawiam



PEACE&LOVE AND VW :pub: