[Vento 93 2E] szarpanie silnika
: czw lis 16, 2006 20:23
Mam następujący problem. Gdy autko postoi na wolnych obrotach zaczynają
sie dziac dziwne rzeczy! Szarpie i przerywa przy jeździe w przedziale
obrotów 1300 do 2100 (tak na oko). Przestaje szarpac przy ciagłym
dodawaniu gazu i wysokich obrotach! Zaznaczam ze jesli go zapale i nigdzie
sie nie zatrzymam zeby sobie postał to nic sie nie dzieje! Ale ileż można
jeździc bez zatrzymywania się hehe! Czasem po zapalniu na ciepłym silnik
ma tendencje do zgasnięcia ale jakos sie sam ratuje i pali! No i ta
przypadłość nie wystepuje zawsze! Czasem postoi zapalony i można nim
normalnie ruszyć! Wpadłem na pomysł zeby stac np na światłach i trzymac go
na obrotach ok 1300! Okazuje sie ze wtedy nie zaczyna wariować!
Prosze o pomoc bo nie wiem co mam robić! Podejrzewam silnik krokowy!
Przepływomierz juz jakos musiałem wymienic ale nie z tego powodu i ta
usterka została! Czy nieszczelna odma może byc tego powodem, bo cos mi sie
nie podoba ten przewód, widac małe pęknięcie przy wejsciu do bloku silnika! Podrawiam
Zapomniałem dodac że jesli go zgasze i znów po chwili zapale to problem
znika, ale tylko do nastepnego postoju na wolnych obrotach! Pozdrawiam
jeszcze raz i prosze o pomoc
sie dziac dziwne rzeczy! Szarpie i przerywa przy jeździe w przedziale
obrotów 1300 do 2100 (tak na oko). Przestaje szarpac przy ciagłym
dodawaniu gazu i wysokich obrotach! Zaznaczam ze jesli go zapale i nigdzie
sie nie zatrzymam zeby sobie postał to nic sie nie dzieje! Ale ileż można
jeździc bez zatrzymywania się hehe! Czasem po zapalniu na ciepłym silnik
ma tendencje do zgasnięcia ale jakos sie sam ratuje i pali! No i ta
przypadłość nie wystepuje zawsze! Czasem postoi zapalony i można nim
normalnie ruszyć! Wpadłem na pomysł zeby stac np na światłach i trzymac go
na obrotach ok 1300! Okazuje sie ze wtedy nie zaczyna wariować!
Prosze o pomoc bo nie wiem co mam robić! Podejrzewam silnik krokowy!
Przepływomierz juz jakos musiałem wymienic ale nie z tego powodu i ta
usterka została! Czy nieszczelna odma może byc tego powodem, bo cos mi sie
nie podoba ten przewód, widac małe pęknięcie przy wejsciu do bloku silnika! Podrawiam
Zapomniałem dodac że jesli go zgasze i znów po chwili zapale to problem
znika, ale tylko do nastepnego postoju na wolnych obrotach! Pozdrawiam
jeszcze raz i prosze o pomoc