[Passat B5 1.0 20V Turbo] Zerwane zeby na pasku rozrzadu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Passat B5 1.0 20V Turbo] Zerwane zeby na pasku rozrzadu
Kupilem pasata b 5 1998 1,8 20 v Turbo z uszkodzanom paskiem rozrzadu i mam takie pytanie czy w tym silniku w takim wypadku tloki spotkaja sie z zaworami ? czy ew wystaczy wymiana paska ? No i jak ustawic rozrzad sa tam jakies znaki ?
Ostatnio zmieniony wt lis 14, 2006 23:23 przez HI-RISK, łącznie zmieniany 1 raz.
Tu masz ciekawego linka jeśli jeszcze nie czytałeś:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72373
a co do Twojego problemu to trochę za mało danych.. tzn. kupiłeś już uszkodzony (czyt. przywiozłeś na lawecie? ..nie jeździłeś) no i jak doszło do uszkodzenia - tak czy inaczej jest spora szansa że do ów spotkania już doszło
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72373
a co do Twojego problemu to trochę za mało danych.. tzn. kupiłeś już uszkodzony (czyt. przywiozłeś na lawecie? ..nie jeździłeś) no i jak doszło do uszkodzenia - tak czy inaczej jest spora szansa że do ów spotkania już doszło
be quick or be dead..
- grzechu2410nn
- Gadatliwa bestia
- Posty: 506
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
kupiłeś z zerwanym czy uszkodzonym paskiem ?? jesli zerwany to naprawa moze wymieść nawet kilka tyś zł ............... sam nie wymieniaj paska jesli tego nigdy nie robiłeś koszt wymiany to od 50 do 100 zł + pasek i rolna napinacza do mojego kosz 150 zł razem
z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 388 gości