Strona 1 z 2
					
				[MK3 ABS] Brak mocy
				: wt lis 14, 2006 00:40
				autor: kubatak
				WITAM MAM  PROBLEM GOLF III 1,8 GT SILNIK ABS 
MAKABRA KONIE MECHANICZNE POUCIEKAŁY CHYBA DO INNEJ STAJNI 
ROBIŁEM CO MOGŁEM BY MOC WRÓCIŁA I NIC ..        WSTYD FIAT SIEICZENO (SORY ZA OKRESLENIE)  ROBI MNIE JAK AŻ WSTYD .      MAX  TO OK 190 NA 4 BIEGU   JAK SIE ROZBUJA TO  COŚ TAM Z NIEGO WYDUSZE   ALE DO 100KM/H DO ŚWIATEŁ MAKABRA .
CO ZROBIĆ LUDZIE RATYUNKU 
PS. UPRZEDZE PYTANIE 
KOMPRESJA OK 11,5 -12
STRUMIENICA ZAŁOŻONA
PALI OK 10L  W MIESĆIE
SKRZYNIA NIE MA DŁUGICH PRZEŁOZEŃ
I-55
II-95
III-125
i DŁUGA IV
Nie pisz z capslockiem
			 
			
					
				
				: wt lis 14, 2006 09:43
				autor: wojti
				zacznijmy od tego czy strumienica jest zamontowana odpowiednio może jest odwrócona i wtedy moze tak byc  

 
			 
			
					
				
				: wt lis 14, 2006 10:27
				autor: marek2907
				po pierwsze wywal strumiennice lum wstaw w nią rurkę przelotową bo to przewarznie SHIT. 
po drugie zapłon ustawiony? świece czyste ? rozrząd ustawiony? 
sprawdź najpierw to bo mnie nieobjechał żaden "seiczento" chyba że mu nato pozwoliłem   

 
			 
			
					
				
				: wt lis 14, 2006 13:30
				autor: grzechu2410nn
				wywal strumienice bo jak kolega wyżej napisał to jest shit.........  i powinno pomóc
			 
			
					
				
				: wt lis 14, 2006 14:19
				autor: jacumba
				marek2907 pisze:po drugie zapłon ustawiony? świece czyste ? rozrząd ustawiony? 
właśnie?
 
			 
			
					
				
				: wt lis 14, 2006 15:37
				autor: RIF-RAF
				a lambde masz dobra 

 
			 
			
					
				
				: wt lis 14, 2006 16:05
				autor: dzikgtc
				A ja sie podepnę pod pytanie, jak to powinno być z przyśpieszaniem? Ja np jak jade na V biegu 3000obr/min to zeby najbardziej efektywnie przyspieszyć muszę dać gaz tak na pół gwizdka a dopiero jak bedzie ponad 4000obr/min to pedał w podłoge. W obu przypadkach przyśpiesza odczuwalnie, ale jak rozpedzam go w sposob "połowiczny, płynnie dodając gaz" to po prostu szybciej osiągam wybraną prędkość. Nie mam możliwości porównania z innymi Golfami i dlatego się pytam 

 
			 
			
					
				
				: wt lis 14, 2006 20:26
				autor: marek2907
				najlepiej podłacz furkę pod Vaga i wtedy będziesz wiedział co mu dolega
dzikgtc pisze:Ja np jak jade na V biegu 3000obr/min to zeby najbardziej efektywnie przyspieszyć muszę dać gaz tak na pół gwizdka a dopiero jak bedzie ponad 4000obr/min to pedał w podłoge. W obu przypadkach przyśpiesza odczuwalnie, ale jak rozpedzam go w sposob "połowiczny, płynnie dodając gaz" to po prostu szybciej osiągam wybraną prędkość.
 a moze masz trochę za bogatą mieszankę i wtedy jak dasz w podłogę może go zmulać  ja tam nie mam takiego probemu i moja rada - furak pod komputer i się wszystko wyjaśni
 
			 
			
					
				
				: wt lis 14, 2006 20:59
				autor: dzikgtc
				marek2907 pisze:a moze masz trochę za bogatą mieszankę i wtedy jak dasz w podłogę może go zmulać  ja tam nie mam takiego probemu i moja rada - furak pod komputer i się wszystko wyjaśni
Był bodajże na VAG'u i wszystko było ok.
 
			 
			
					
				
				: śr lis 15, 2006 20:57
				autor: vw_vw
				kubatak , mam ten sam problem - wymieniłem chyba wszystko i został tylko kat i ustawienie zapłonu (mnie też "Seiczeno" potrafi wziąć bokiem  

  )
tutaj masz link do mojego wątku: 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=71646
a na dole masz filmik na rapidshare - oblookaj i powiedz czy u Ciebie jest tak samo 
- nie poddamy się bez walki  

 
			 
			
					
				
				: wt gru 05, 2006 14:01
				autor: Amanda
				Jaka skrzynia (model)?
Ile masz przy 3000obr.min na 5 biegu?
			 
			
					
				
				: wt gru 05, 2006 20:55
				autor: vw_vw
				skrzynia? hmm nie wiem jaki to meodel - oglądałem dookoła ale nic ciekawego nie wyczytałem 
przy 3000 obr jest gdzieś kawałeczek ponad 100km/h możliwe że 105km/h
			 
			
					
				
				: wt gru 05, 2006 23:32
				autor: Witoos
				A ja sie podepne pod temat. Mam takie pytanie.
Jaka predkość powinienem mieć przy 3000 obr na biegach:
* III
* IV
* V
Z góry dziękuje za pomoc 

 
			 
			
					
				
				: śr gru 06, 2006 09:41
				autor: Amanda
				Ja mam też silnik ABS i sktrzynię AYH (
chyba w golfach nie były montowane) - przy 3000 obr  - ok 100km/h
Moim zdaniem jest to niezbyt korzystne (m.in akustycznie) rozwiązanie - w "normalnych" samochodach 

  przy 3000obr powinno być ok 120km/h
Dlatego tez pytam aby "zlokalizoawć" odpowiedni typ skrzyni do tego silnika - a wiem że takie są 
