Strona 1 z 1

Przekładnia kier. regeneracja czy uzywana?

: ndz lis 12, 2006 21:55
autor: luk99
Mam pytanko dzis probowalem dokrecic srube regulujaca luz w przekładni (ale spowodu braku klucza 17 nie udalo sie....jutro jak dam rade to dokrece)

ale....

prawdopodobnie przekladnia kwalifikuje sie albo do wymiany (uzywana) albo do regeneracji (m/d/reg. to 600zl)

Co polecacie kupic uzywana za ok 500 + koszty wymiany

Czy regenerowac ?


Aktualnei sytuacji wyglada tak....samochod jedzie prosto....a jedynie slychac stuki przy *#cenzura#* kierownica na postoju lewo i prawo....jak samochod jest wylaczony i ruszam kierownica to jeszcze gorzej.....lub przy skręcie na dziurach podczas jazdy tez stuki (wszystkie elementy mam sprawne drazki itd) stuki wystepuja tylko i wylacznie w srodku przekładni mozliwe ze jest to tzw. podpora listwy


Bezpiecznie jest poruszac sie z takim uszkodzeniem czy moze jak najszybciej naprawiac ?

: wt gru 05, 2006 23:41
autor: regitmc
Spróbuj dokręcić tą śróbe, a dopiero później zastanow się nad wymianą. A jeśli już to raczej skłanialbym się do zakupu nowej a nie uzywanej...

: śr kwie 01, 2009 23:17
autor: romanek84
regitmc pisze:Spróbuj dokręcić tą śróbe, a dopiero później zastanow się nad wymianą. A jeśli już to raczej skłanialbym się do zakupu nowej a nie uzywanej...
w którym miejscu dokręcić tą śrubę?? gdzie ona jest?? Prosze o porade

: pt kwie 03, 2009 10:11
autor: 2RaZ
Jezeli nie uda Ci sie jej dokrecic to nie polecam używanej. Nie wiadomo ile to pojezdzi a tanio nie jest. Jezeli o mnie chodzi to warto zregenerowac maglownice (ale tylko w dobrym warsztacie. Jezeli masz hajs na nową i bedziesz jeszcze tym autem jezdzil kilka lat to kupuj nówke ale jezeli chcesz zrobic jeszcze z 40-50tyś km to zregeneruj sobie. Spokojnie wystarczy a zapłacisz sporo mniej.
U mnie regeneracja z robotą i ustawianiem geometrii i zbieżności kosztowała 900pln ale auto odrazu jest sztywne i zrobiłem juz na tym ok 15000km i jest gitara. Gwarancje dostalem na 25000km takze jeszcze spokojnie pojezdzi!
Pozdro!

: pt kwie 03, 2009 10:20
autor: OIL
romanek84 pisze:
regitmc pisze:Spróbuj dokręcić tą śróbe, a dopiero później zastanow się nad wymianą. A jeśli już to raczej skłanialbym się do zakupu nowej a nie uzywanej...
w którym miejscu dokręcić tą śrubę?? gdzie ona jest?? Prosze o porade
Aby dokręcić tą srubę musisz zejść pod auto, znajduję się ona na maglowicy tak od strony kabiny, tylko uważaj żebyś jej nie przekręcił za bardzo bo możesz wogóle kierownicą nie ruszył i uważaj również na to aby śruby nie zetrzeć. U mnie tak się własnie zrobiło i musiałem nabijać tak 16 bo 17 była już za duża.
A nie masz czasami luzu na krzyżaku na kolumnie kierowniczej?

: pt kwie 03, 2009 10:47
autor: misiek
luk99 ja polecam kupić regenerowaną (kupiłem w Wałbrzychu - koszt 700 zł z montażem) za nową do passata rykneli mi 3500 PLN-ów, regenerowana już ma dwa lata i się nic nie dzieje