Przekładnia kier. regeneracja czy uzywana?
: ndz lis 12, 2006 21:55
Mam pytanko dzis probowalem dokrecic srube regulujaca luz w przekładni (ale spowodu braku klucza 17 nie udalo sie....jutro jak dam rade to dokrece)
ale....
prawdopodobnie przekladnia kwalifikuje sie albo do wymiany (uzywana) albo do regeneracji (m/d/reg. to 600zl)
Co polecacie kupic uzywana za ok 500 + koszty wymiany
Czy regenerowac ?
Aktualnei sytuacji wyglada tak....samochod jedzie prosto....a jedynie slychac stuki przy *#cenzura#* kierownica na postoju lewo i prawo....jak samochod jest wylaczony i ruszam kierownica to jeszcze gorzej.....lub przy skręcie na dziurach podczas jazdy tez stuki (wszystkie elementy mam sprawne drazki itd) stuki wystepuja tylko i wylacznie w srodku przekładni mozliwe ze jest to tzw. podpora listwy
Bezpiecznie jest poruszac sie z takim uszkodzeniem czy moze jak najszybciej naprawiac ?
ale....
prawdopodobnie przekladnia kwalifikuje sie albo do wymiany (uzywana) albo do regeneracji (m/d/reg. to 600zl)
Co polecacie kupic uzywana za ok 500 + koszty wymiany
Czy regenerowac ?
Aktualnei sytuacji wyglada tak....samochod jedzie prosto....a jedynie slychac stuki przy *#cenzura#* kierownica na postoju lewo i prawo....jak samochod jest wylaczony i ruszam kierownica to jeszcze gorzej.....lub przy skręcie na dziurach podczas jazdy tez stuki (wszystkie elementy mam sprawne drazki itd) stuki wystepuja tylko i wylacznie w srodku przekładni mozliwe ze jest to tzw. podpora listwy
Bezpiecznie jest poruszac sie z takim uszkodzeniem czy moze jak najszybciej naprawiac ?