Strona 1 z 2

[MK2] Paliwo w oleju

: ndz lis 12, 2006 20:33
autor: lotnik900
mam problem z moją golfizną. po opanowaniu problemu z zapalaniem samochodu na bęzynę pozostał mi tylko jeden zonk.
[b]paliwo scieka do oleju[/b]!!!!!!
poziiom oleju podnosi się a napewno nie jest to płyn chłodniczy poniewać problem ten nie występuje w czasie pracy silnika na gazie
doradźcie błagam

: ndz lis 12, 2006 20:39
autor: gkon
twój samochod jes na gaźniku czy na 1punkcie

: ndz lis 12, 2006 20:40
autor: Bruno77
Miałem to samo. Poszła ci membrama w pompie paliwowej. Czyli masz do wymiany pompe paliwową :bajer:

: ndz lis 12, 2006 20:45
autor: ADi997
Moja propozycja to podjechanie autkiem do warsztatu gdzie mają sprzęt do sprawdzenia szczelności cylindrów, dowiesz sie wszystkiego. Koszt ok 8zł/cylinder

: ndz lis 12, 2006 20:46
autor: bomberxl
Skończyła się pompa paliwowa,masz źle zrobione odcięcie benzyny podczas jazdy na gazie.

[ Dodano: 12 Lis 2006 19:47 ]
Chodzi wtady "na sucho".

: ndz lis 12, 2006 21:10
autor: lotnik900
silnik jest wielopunktowy

[ Dodano: Nie Lis 12, 2006 20:14 ]
ale co da mi sprawdzenie szczelności cylindróe autko na mocy nie traci i chodzi bardzo przyjemnnie

[ Dodano: Nie Lis 12, 2006 20:18 ]
jaka jest szansa że to od podwieszonego wtrysku??

: pn lis 13, 2006 10:37
autor: aegiss
ADi997 pisze:Moja propozycja to podjechanie autkiem do warsztatu gdzie mają sprzęt do sprawdzenia szczelności cylindrów, dowiesz sie wszystkiego. Koszt ok 8zł/cylinder
to chyba nalezy zrobic jezeli olej znika

: pn lis 13, 2006 10:51
autor: Bruno77
To jest na 100% pompa paliwowa nie ma innej możliwości. Miałem identycznie to samo

: pn lis 13, 2006 10:54
autor: lotnik900
oriętuje się ktoś może jaka pompa jest w mk2 nz 1990rok silnik 1,3????

: pn lis 13, 2006 11:38
autor: krzys
Bruno77 pisze:To jest na 100% pompa paliwowa nie ma innej możliwości. Miałem identycznie to samo
Jaki wpływ może mieć pompka która podaje paliwo wyłącznie na wtryski a sama jest w specjalnym zbiorniczku na poziom oleju ?
Jedyna możliwość to zapieczone pierścienie !
Bruno77 pisze:Miałem to samo. Poszła ci membrama w pompie paliwowej. Czyli masz do wymiany pompe paliwową
w tym silniku przynajmniej u mnie jest elektryczna pompka na trybiki (to sie jakoś fachowo nazywa ale nie wiem jak) i nie ma mebrany
zgadzam się z ADi997 żebyś sprawdził szczelność cylindrów ?

: pn lis 13, 2006 12:52
autor: lotnik900
Bruno77 pisze:To jest na 100% pompa paliwowa nie ma innej możliwości. Miałem identycznie to samo
jaką masz pompę i w którym miejscu?

: pn lis 13, 2006 13:59
autor: Bruno77
Sorki nie przeczytałem że jest to silnik na wtrysku.
Ja mniałem to samo tyle że mam gaźnik.

: pn lis 13, 2006 23:27
autor: motorac2
Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Oględziny koloru świecy zapłonowej też coś powinny powiedzieć, jeśli te dwa "pomiary" dały wynik negatywny to najprawdopodobniej przyczyną będzie uszkodzona uszczelka pod głowicą w miejscu cylinder - kanał olejowy. Pozdrawiam

: wt lis 14, 2006 10:07
autor: lotnik900
motorac2 pisze:Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Oględziny koloru świecy zapłonowej też coś powinny powiedzieć, jeśli te dwa "pomiary" dały wynik negatywny to najprawdopodobniej przyczyną będzie uszkodzona uszczelka pod głowicą w miejscu cylinder - kanał olejowy. Pozdrawiam
problem w tym że objawy pojawiły się po wymianie uszczejki głowicy