[MK2] Paliwo w oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Paliwo w oleju
mam problem z moją golfizną. po opanowaniu problemu z zapalaniem samochodu na bęzynę pozostał mi tylko jeden zonk.
[b]paliwo scieka do oleju[/b]!!!!!!
poziiom oleju podnosi się a napewno nie jest to płyn chłodniczy poniewać problem ten nie występuje w czasie pracy silnika na gazie
doradźcie błagam
[b]paliwo scieka do oleju[/b]!!!!!!
poziiom oleju podnosi się a napewno nie jest to płyn chłodniczy poniewać problem ten nie występuje w czasie pracy silnika na gazie
doradźcie błagam
Ostatnio zmieniony pn lis 13, 2006 12:46 przez lotnik900, łącznie zmieniany 1 raz.
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Moja propozycja to podjechanie autkiem do warsztatu gdzie mają sprzęt do sprawdzenia szczelności cylindrów, dowiesz sie wszystkiego. Koszt ok 8zł/cylinder
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Jaki wpływ może mieć pompka która podaje paliwo wyłącznie na wtryski a sama jest w specjalnym zbiorniczku na poziom oleju ?Bruno77 pisze:To jest na 100% pompa paliwowa nie ma innej możliwości. Miałem identycznie to samo
Jedyna możliwość to zapieczone pierścienie !
w tym silniku przynajmniej u mnie jest elektryczna pompka na trybiki (to sie jakoś fachowo nazywa ale nie wiem jak) i nie ma mebranyBruno77 pisze:Miałem to samo. Poszła ci membrama w pompie paliwowej. Czyli masz do wymiany pompe paliwową
zgadzam się z ADi997 żebyś sprawdził szczelność cylindrów ?
Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Oględziny koloru świecy zapłonowej też coś powinny powiedzieć, jeśli te dwa "pomiary" dały wynik negatywny to najprawdopodobniej przyczyną będzie uszkodzona uszczelka pod głowicą w miejscu cylinder - kanał olejowy. Pozdrawiam
problem w tym że objawy pojawiły się po wymianie uszczejki głowicymotorac2 pisze:Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Oględziny koloru świecy zapłonowej też coś powinny powiedzieć, jeśli te dwa "pomiary" dały wynik negatywny to najprawdopodobniej przyczyną będzie uszkodzona uszczelka pod głowicą w miejscu cylinder - kanał olejowy. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 91 gości