Strona 1 z 1
z 1,0 na 2,0 (8v lub 16v)
: pt lut 11, 2005 16:57
autor: kostek
witam
co trzeba przerobić aby wsadzić silnik 2,0 8v 115km z golfa mk3 94r do polo 6n 95r narazie jest litrowe kupa co przespawać itp ( gdyby nie wyszło z tym golfem to ile kosztuje taki silnik ze wszystkim skrzynia itp.)a może jak już robić to inny wrzucić (np 2,0 16vjaka jest różnica w cenie)
proszę wszystko co wiecie na ten temat
pzdr
: pt lut 11, 2005 17:56
autor: baklazan
nie jestem specem w tej dziedzien ale wydaje mi sie ze taniej wyjdzie kupic nowe auto w polo by bylo za duzo przerobek silnik + skrzynia + lepsze hamulce + zawiecha tez nei wime czy wytrzyma....
: pt lut 11, 2005 19:32
autor: kostek
no właśnie o to chodzi żeby się tego podjąć doskonale wiem że łatwiej kupić mk3 z tym silnikiem ale właśnie chodzi o to żeby przerobić polo .A myślisz po co ludzie do mk2 wkładają vr'y przecież lepiej mogliby kupić mk3 z tym motorkiem, albo lepiej wkładają 1,8t z mk4 do mk2 przecież mogliby kuoić rasowego gti'ka.Dobrze wiem o co pytam i co robię ,a w tym fachu chyba chodzi o to aby mieć coś innego niż ogół ludy , czyż nie??
pzdr
: pt lut 11, 2005 22:02
autor: baklazan
w sumie masz racje ale na to trzeba miec $ i przede wszystkim kogos kto sie tego podejmie
: pt lut 11, 2005 22:03
autor: szorka
Ktoś tu na forum sprzedaje kpl ABA - za 2400,-.
Wydaje mi się to trochę drogo.
: pt lut 11, 2005 22:09
autor: Gwiazdor
Do 1.0 Polo.
Cieżko będzie ale się da. Łatwiej do Classica bo tam większa komora.
Z tego jak prównywałem silnik 1.6 w Polo i MK III to wiele elementów jest na innym miejscu bo po prostu się nie mieszczą. Ojciec ma 1.6 6N i tam jest cholernie ciasno. Przedewszystkim mocowanie. Np. w 1.6 poduszka silnika jest z po prawej stronie w Polówce a w Golfie na belce.
Jedyne podejście to dopasowywać dopasowywać.
Ale wiesz z 1.0 to cieżko będzie wymodzić. Z mocniejszej tak. Zawieszenie, hamulce pójdzie do kosza...chyba że lubisz mocne wrażenia.
Przemyśl jeszcze raz czy nie lepiej kupić jakąś rasową wersje w stylu GTi. Na pewno jest o wiele b.przystosowane do mocnych silników.
: pt lut 11, 2005 23:05
autor: Krzylu
spokojnie wejdzie taki silnik
widzialem gdzies na necie jak many wcisnal do takiego auta vr6!!!
jak taki silnik wejdzie to z 2.0 niebedzie problemu duzego
takie polowki mialy silniki tez 16V w standrdzie?
1.4 1.6?
: sob lut 12, 2005 13:21
autor: kostek
też widziałem polo 6n z vr'kiem mam w którymś vw scene ale chodzi mi żeby wsadzić 2,0 a wejdzie na bank (skoro vr wszedł) i tylko teraz robie rozeznanie jak to zrobić przed wjazdem na tunel a jeśli chodzi o hamulce itp to wszystko bede brał z golfa mk3 2,0 8v.Z tego co mi wiadomo to takiego projektu w Polsce jeszcze nie było??Wiem że w szczecinie jeżdzi polo 6n2 z tdi 1,9 130ps żółte
pzdr
: sob lut 12, 2005 19:46
autor: Gwiazdor
Wejść to wejdzie. Ja też oglądałem polówki które miały taki silniczek.
Jak byłem w rajchu to była na sprzedaż 2.0 16V. Silnik spoko ale jak zobaczyłem resztę (buda i wnętrze) to zwątpiłem. W zasadzie był goły do zabudowy. Komuś zabrakło kasy. Dużo zachodu dokupienie reszty. Fotele,tapicera i inne.
W zasadzie dla pasjonata.
A pod maską...fajne cacko, parę rzeczy było do porobienia jeszcze ale na chodzie był.Gość nawet dorzucił zawieszenie i komletne hamulce od 911. Ciekawe ile zachodu żeby takie coś włożyć. Szkoda że cena kompletnych hamulców które nie wiadomo czy przypasują prawie potrajała cene POLO.
Życzę udanych przeróbek.
Informuj wszystkich jak idą pracę. Chętnie sobie popodziwiam.
Mam zamiar do MKII włożyć albo 2.0 16V albo 1.8T ale kasa kasa kasa
: sob lut 12, 2005 22:39
autor: kostek
kasa to podstawa w tym fachu ale napewno warto bo przyjemnosć z jazdy autem innym niż reszta jest nie do opisania
kumpel ma golfa 2 g60 z stage2 od sls'a troche zabulił ale za to 230ps ma i jak to lata.........malina ,dlatego biorę sie za polo ściągłem z niemców 95r z litrowym gównem- blok pęknięty grosze mnie wyszło ,3drzwiowe- mała masa+dobry motor= super wrażenia..............damy radę
pzdr