z 1,0 na 2,0 (8v lub 16v)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kostek

z 1,0 na 2,0 (8v lub 16v)

Post autor: kostek » pt lut 11, 2005 16:57

witam

co trzeba przerobić aby wsadzić silnik 2,0 8v 115km z golfa mk3 94r do polo 6n 95r narazie jest litrowe kupa co przespawać itp ( gdyby nie wyszło z tym golfem to ile kosztuje taki silnik ze wszystkim skrzynia itp.)a może jak już robić to inny wrzucić (np 2,0 16vjaka jest różnica w cenie)
proszę wszystko co wiecie na ten temat :-P

pzdr



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » pt lut 11, 2005 17:56

nie jestem specem w tej dziedzien ale wydaje mi sie ze taniej wyjdzie kupic nowe auto w polo by bylo za duzo przerobek silnik + skrzynia + lepsze hamulce + zawiecha tez nei wime czy wytrzyma....


kto szybko jedzie tego wolno niosa

kostek

Post autor: kostek » pt lut 11, 2005 19:32

no właśnie o to chodzi żeby się tego podjąć doskonale wiem że łatwiej kupić mk3 z tym silnikiem ale właśnie chodzi o to żeby przerobić polo .A myślisz po co ludzie do mk2 wkładają vr'y przecież lepiej mogliby kupić mk3 z tym motorkiem, albo lepiej wkładają 1,8t z mk4 do mk2 przecież mogliby kuoić rasowego gti'ka.Dobrze wiem o co pytam i co robię ,a w tym fachu chyba chodzi o to aby mieć coś innego niż ogół ludy , czyż nie??

pzdr



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » pt lut 11, 2005 22:02

w sumie masz racje ale na to trzeba miec $ i przede wszystkim kogos kto sie tego podejmie


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » pt lut 11, 2005 22:03

Ktoś tu na forum sprzedaje kpl ABA - za 2400,-.
Wydaje mi się to trochę drogo.


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lut 11, 2005 22:09

Do 1.0 Polo.

Cieżko będzie ale się da. Łatwiej do Classica bo tam większa komora.
Z tego jak prównywałem silnik 1.6 w Polo i MK III to wiele elementów jest na innym miejscu bo po prostu się nie mieszczą. Ojciec ma 1.6 6N i tam jest cholernie ciasno. Przedewszystkim mocowanie. Np. w 1.6 poduszka silnika jest z po prawej stronie w Polówce a w Golfie na belce.

Jedyne podejście to dopasowywać dopasowywać.

Ale wiesz z 1.0 to cieżko będzie wymodzić. Z mocniejszej tak. Zawieszenie, hamulce pójdzie do kosza...chyba że lubisz mocne wrażenia.

Przemyśl jeszcze raz czy nie lepiej kupić jakąś rasową wersje w stylu GTi. Na pewno jest o wiele b.przystosowane do mocnych silników.


Obrazek

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt lut 11, 2005 23:05

spokojnie wejdzie taki silnik
widzialem gdzies na necie jak many wcisnal do takiego auta vr6!!!
jak taki silnik wejdzie to z 2.0 niebedzie problemu duzego
takie polowki mialy silniki tez 16V w standrdzie?
1.4 1.6?



kostek

Post autor: kostek » sob lut 12, 2005 13:21

też widziałem polo 6n z vr'kiem mam w którymś vw scene ale chodzi mi żeby wsadzić 2,0 a wejdzie na bank (skoro vr wszedł) i tylko teraz robie rozeznanie jak to zrobić przed wjazdem na tunel a jeśli chodzi o hamulce itp to wszystko bede brał z golfa mk3 2,0 8v.Z tego co mi wiadomo to takiego projektu w Polsce jeszcze nie było??Wiem że w szczecinie jeżdzi polo 6n2 z tdi 1,9 130ps żółte

pzdr



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » sob lut 12, 2005 19:46

Wejść to wejdzie. Ja też oglądałem polówki które miały taki silniczek.

Jak byłem w rajchu to była na sprzedaż 2.0 16V. Silnik spoko ale jak zobaczyłem resztę (buda i wnętrze) to zwątpiłem. W zasadzie był goły do zabudowy. Komuś zabrakło kasy. Dużo zachodu dokupienie reszty. Fotele,tapicera i inne.

W zasadzie dla pasjonata.

A pod maską...fajne cacko, parę rzeczy było do porobienia jeszcze ale na chodzie był.Gość nawet dorzucił zawieszenie i komletne hamulce od 911. Ciekawe ile zachodu żeby takie coś włożyć. Szkoda że cena kompletnych hamulców które nie wiadomo czy przypasują prawie potrajała cene POLO.

Życzę udanych przeróbek.
Informuj wszystkich jak idą pracę. Chętnie sobie popodziwiam.
Mam zamiar do MKII włożyć albo 2.0 16V albo 1.8T ale kasa kasa kasa


Obrazek

kostek

Post autor: kostek » sob lut 12, 2005 22:39

kasa to podstawa w tym fachu ale napewno warto bo przyjemnosć z jazdy autem innym niż reszta jest nie do opisania
kumpel ma golfa 2 g60 z stage2 od sls'a troche zabulił ale za to 230ps ma i jak to lata.........malina ,dlatego biorę sie za polo ściągłem z niemców 95r z litrowym gównem- blok pęknięty grosze mnie wyszło ,3drzwiowe- mała masa+dobry motor= super wrażenia..............damy radę

pzdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości