Strona 1 z 1

[mkII] PROBLEMY Z MEMBRANA 1.8 16V

: czw lis 09, 2006 21:37
autor: lechu93
WITAM

mam problem z membrana, podobno nie otwiera sie tak jak powinna tak powiedzial mi mechanik i stad problem z odpalaniem jak jest zimny. Ten silnik w stawiłem do mkIII. Mozecie mi wytlumaczyc o co chodzi? bo ja nie rozumiem tego?

pozdrawiam

: pt lis 10, 2006 01:30
autor: mrEd
z mębraną??? jaką membraną???? Napisz dokładniej. Przyczyną problemu może być wadliwe działanie wtryskiwacza rozruchowego( na to może się składać wada czujnika temp w chłodnicy i bimetalu w kadłubie silnik). W KE-Jetroniku problem może stwarzać równierz nieszczelny układ dolotowy powietrza od filtra do przepustnicy, sprawdz go czy nie ma nieszczelności. Jesli silnik będzie zasysał lewe powietrze to paliwo z rozdzielacza nie będzie zassane do wtryskiwaczy.

Re: [mkII] PROBLEMY Z MEMBRANA 1.8 16V

: pt lis 10, 2006 10:33
autor: olozwirski
lechu93 pisze:WITAM

mam problem z membrana, podobno nie otwiera sie tak jak powinna tak powiedzial mi mechanik i stad problem z odpalaniem jak jest zimny. Ten silnik w stawiłem do mkIII. Mozecie mi wytlumaczyc o co chodzi? bo ja nie rozumiem tego?

pozdrawiam
Jest cos takiego we wtrysku, jest to taka klapa ktora sie uchyla, cos na zasadzie przeplywki. Ta klapa musi chodzic idealnie, nie moze o nic obcierac i sie dobrze zamykac. Ogolnie same z tym problemy

: pt lis 10, 2006 12:52
autor: lechu93
no tak juz wiem co potzrebuje:
regulator cisnienia paliwa elektryczny, jest on u mnie zepsuty , mozna go ustawic na sile ale auto bedzie palic wtedy podobno okolo 17-18 litrow no a to przesada jak na ten motor.
moze ktos ma cos takiego albo jest w stanie zalatwic?
pozdrawiam

: pt lis 10, 2006 16:19
autor: evolution
nie do konca musi byc tak ze siedzi to co powiedziales regulator cisnienia paliwa, pierwsze sprawdz czy jakis syf sie nie dostal, i czy ma sterowanie napiecie po rozruchu okolo 2 do 4 volt. bo jesli nie masz nic to nie odpali. druga sprawa ze mozesz miec uszkodzony bialy czujnik na glowicy, w tedy tez tak bedzie sie dzialo opornosc od nieskonczonosci omow na zimnym do okolo 200 na goracym silniku

[ Dodano: Pią Lis 10, 2006 15:22 ]
sprawdz jeszce czy dziala dyszqa rozruchowa przy kreceniu rozrusznikiem, bez niej bedzie problem z zapaleniem bo po ewentualnym uruchomiueniu silnika bedzie juz pracoweac normalnie

: pt lis 10, 2006 18:52
autor: lechu93
auta nie robie sam jest na warsztacie u mechanika i elektronika samochodowego, ja sie na tym nie znam niestety. A na warsztacie twierdza ze to zepsuty regulator cisnienia, myslisz ze nie sprawdzili by takich rzeczy co piszesz?sprobuje im podpowiedziec to wszystko co pisales, ale podejrzewam ze sprawdzili te opcje co piszesz.

w kazdym razie dziekuje za pomoc i zainteresowanie sie moim problemem.

: pt lis 10, 2006 22:06
autor: evolution
nie sprawdzili:D

: pt lis 10, 2006 22:45
autor: lechu93
hmm tak myslisz...ok...wydrukowalem to co napisales i dam to im obys mial racje:)

pozdrawiam

[ Dodano: 10 Lis 2006 21:54 ]
powiedz mi jeszcze czy mozliwe jest zeby zeby rozdzielacz paliwa z vw golf KR 1.8 16v, NIE PASOWAL DO SILNIKA KTORY MAM VW JETTA II 1.8 16V PL?albo to ze ten silnik nie zagra w mkIII?bo trwa to juz i trwa i trace nadzieje:(

POZDRAWIAM

: pt lis 10, 2006 23:48
autor: tirsone
lechu93 pisze:auta nie robie sam jest na warsztacie u mechanika i elektronika samochodowego, ja sie na tym nie znam niestety. A na warsztacie twierdza ze to zepsuty regulator cisnienia, myslisz ze nie sprawdzili by takich rzeczy co piszesz?sprobuje im podpowiedziec to wszystko co pisales, ale podejrzewam ze sprawdzili te opcje co piszesz.

w kazdym razie dziekuje za pomoc i zainteresowanie sie moim problemem.
ufff..... ja ostatnio pisałem o tym samym... może czytałes.... Ja mam taki kłopot ze mi paliwa nie wypuszczało do baku... aż mi rozsadziło obwód w paru miejscach... więc po tym jak doszedłem że to regulator ciśnienia paliwa to go wyjąłem i wyczyściłem... wśrodku był jakis syf więc dałem fosolu i benzyny ekstrakcyjnej... i trochę to przeczyściło... rozkminilem jak to urządzenie w ogóle działa i trochę pokombinowałem z tym regulatorem w środku tego ustrojstwa...tzn podkręciłem w kierunku lepszego przepływu paliwa...;p zobaczymy jak to zadziała.... może się uda...

: sob lis 11, 2006 01:10
autor: evolution
lechu93 pisze:hmm tak myslisz...ok...wydrukowalem to co napisales i dam to im obys mial racje:)

pozdrawiam

[ Dodano: 10 Lis 2006 21:54 ]
powiedz mi jeszcze czy mozliwe jest zeby zeby rozdzielacz paliwa z vw golf KR 1.8 16v, NIE PASOWAL DO SILNIKA KTORY MAM VW JETTA II 1.8 16V PL?albo to ze ten silnik nie zagra w mkIII?bo trwa to juz i trwa i trace nadzieje:(

POZDRAWIAM
zagra spokojnie wyszlo mk3 odemnie nainstalce z gx wtrysk z pl silnik 9a:D wiec wszystko sie zlozy, a jak nie to tankujesz full i jedziesz na wroclaw

: sob lis 11, 2006 01:47
autor: rabbit1
od kr-a niepasuje od gx-a tak :bajer:

: sob lis 11, 2006 17:41
autor: lechu93
zagra spokojnie wyszlo mk3 odemnie nainstalce z gx wtrysk z pl silnik 9a:D wiec wszystko sie zlozy, a jak nie to tankujesz full i jedziesz na wroclaw[/quote]


na instalce z gx wtrysk? co to!!!!!!???????

[ Dodano: 11 Lis 2006 16:43 ]
rabbit1 pisze:od kr-a niepasuje od gx-a tak :bajer:
czyli od kr nie bedzie pasowal?to co ja musze miec za rozdzielacz i regulator?

: ndz lis 12, 2006 12:00
autor: evolution
bedzie pasowal jak wiesz jak to obsluzy:P
p.s prz\ecinek ma byc miedzy gx a wtrysk
czyli tak:


zagra spokojnie wyszlo mk3 odemnie na instalce z gx, wtrysku z pl, silnik 9a :D wiec wszystko sie zlozy, a jak nie to tankujesz full i jedziesz na wroclaw

i co bys nie mial to wysterujesz kazdy silnik jak bedzie trzeba

: ndz lis 12, 2006 14:57
autor: lechu93
evolution pisze:bedzie pasowal jak wiesz jak to obsluzy:P
p.s prz\ecinek ma byc miedzy gx a wtrysk
sory ale nie rozumiem tego co napisales, mozesz mi to wytlumaczyc?