[mk2 RF] Problem z za wysokimi obrotami na zimnym silniku.
: czw lis 09, 2006 17:26
Witam
Od 3 tygodni jestem posiadaczem Golfa MK2 1.6 (silnik RF, Gaźnik Pierburg
2E2 - jak się zorientowałem - sondy lambda fabrycznie brak) instalacja LPG.
Po odpaleniu obroty 2 tys. - po nagrzaniu spadają na 1 tys. - sprawa się
zmienia gdy jest zimno - po odpaleniu 2 tys. po chwili wchodzą na 3 tys. -
po nagrzaniu spadają do normy ( choć to trochę trwa). Jeszcze jedna usterka
na benzynie nierówna praca skoki obrotów ( 200 - 300) i troche się
dławi, na gazie jest OK. I czy 2 tys. na zimnym silniku to nie jest za dużo.
Nie wiem gdzie szukać przyczyny - odpala ładnie bez względu na pogodę.
Proszę o wskazówki.
Od 3 tygodni jestem posiadaczem Golfa MK2 1.6 (silnik RF, Gaźnik Pierburg
2E2 - jak się zorientowałem - sondy lambda fabrycznie brak) instalacja LPG.
Po odpaleniu obroty 2 tys. - po nagrzaniu spadają na 1 tys. - sprawa się
zmienia gdy jest zimno - po odpaleniu 2 tys. po chwili wchodzą na 3 tys. -
po nagrzaniu spadają do normy ( choć to trochę trwa). Jeszcze jedna usterka
na benzynie nierówna praca skoki obrotów ( 200 - 300) i troche się
dławi, na gazie jest OK. I czy 2 tys. na zimnym silniku to nie jest za dużo.
Nie wiem gdzie szukać przyczyny - odpala ładnie bez względu na pogodę.
Proszę o wskazówki.