Strona 1 z 1
[MK3] Problem z tylnią wycieraczką!
: czw lis 09, 2006 15:37
autor: marcinek2
Siemako po ostatnich opadach deszczu mam problem ze swoją tylnią wycieraczką. Jeśli zdecyduje się ją włączyć to nie chce stanąć. To znaczy pracuje jakoś tak nierównomiernie, zarzymuje sie w polowie szyby, chyba tam gdzie chce. Nie wiem tak jakby przerywniki pracy lub system zle działał. Dopiero pomaga jak ją upoluje i schowa sie do poziomu musze wyłaczyć zapłon i wtedy zatrzyma sie w poziomie. Poza tym mam pytanie co do stacyjki. Jak u was się włącza te wycieraczke tylnią, tzn czy jest przeskok do przodu i manetka zostaje z właczona wycieraczką tylnią i jak sie potem dalej da do oporu to płyn leci. U mnie nie da sie kuna właczyć np. tylko wycieraczki bo nie dziala dopiero do oporu i wtedy juz płyn leci na szyba, no co za ustrojstwo! Mogę dodać że mam wersje Variant ale to chyba nie ma wpływu. Pomóżcie.... Pozdro U mnie nie ma takiej pozycji (stopnia) nie wiem jak to nazwać, bo albo jst wyłączona albo jak dam to tak, że aż płyn leci. Może mam coś nie tam ze stacyjką Ma ktoś jeszcze pomysł gdzie szukać przyczyny? Czy mam kupowac nową manetke do przełacznika wycieraczek....
: czw lis 09, 2006 15:42
autor: dziejo
marcinek2 pisze:do przodu i manetka zostaje z właczona wycieraczką tylnią i jak sie potem dalej da do oporu to płyn leci.
tzn jeadnorazowe przyciśniecie od kierownicy do zegarów -szpryca płynu i to jest czasowy wyłącznik i tach sobie co jakis czas maznie wycieraczka kiedy drugi raz się powtórzy ten manewr wtedy idzie szpryca jedno wachnięcie i cisza 1 RAZ -CZASOWY 2 RAZY STOP czyli twój problem to prawdopodobnie możesz mieć gdzieś lekkie zwarcie na silniczku lub brak dobrej masy najgorsze to przekażnik
Re: [MK3] Problem z tylnią wycieraczką!
: czw lis 09, 2006 15:47
autor: Gitner
marcinek2 pisze:Siemako po ostatnich opadach deszczu mam problem ze swoją tylnią wycieraczką. Jeśli zdecyduje się ją włączyć to nie chce stanąć. To znaczy pracuje jakoś tak nierównomiernie, zarzymuje sie w polowie szyby, chyba tam gdzie chce. Nie wiem tak jakby przerywniki pracy lub system zle działał.
Sprawdz wiec przekaznik (najlepiej podmienic na chwile) albo wyrabiaja ci sie zabki w oczku ramienia wycieraczki. Co do wlaczania wycieraczki jak kolega wyzej napisal: raz do przodu dzwignia, wlaczasz wycieraczke, ponownie do przodu raz krotko, wylaczasz ja. Dlugo raz - leci plyn + wycieraczka.
Pozdro
Gitner
: czw lis 09, 2006 16:41
autor: herflik95
jazeli sie nie myle to przekaźnik od wycieraczek ma na sobie wybity nr 72
: wt sie 21, 2007 20:53
autor: skint
marcinek miałem to samo co ty !!
W serwisie szukali, podmieniali przelacznik zespolony przy kierownicy ale to nie to.
Wymienili silniczek wycieraczki i zrobione
To napewno to
: wt sie 21, 2007 21:25
autor: Paweł Marek
W silniku są takie styki ruchome. To masz brudne, mokre lub przypalone, rozbierz i wyczyść, skręć na silikonie