[mk3] problemy z ogrzewaniem c.d

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » śr lis 08, 2006 18:09

Chyba uszczelka pod Głowicą niestety


one loVWe

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » śr lis 08, 2006 18:29

Nie jestem mechanikiem i to co pisze traktuj nie do końca serio. Są różne uszkodzenia uszczelki czasem płyn leci do oleju( wtedy mleko na bagnecie) czasem olej do płynu (mleko pod korkiem zbiorniczka) A wywala płyn bo ciśnienie z cylindrów dostaje się do układu chłodzenia


one loVWe

Jarecki26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw paź 05, 2006 09:54
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Jarecki26 » czw lis 09, 2006 09:06

teraz własnie mam coś podobnego. silnik sie gotuje a ogrzewania nie ma. płyn wywala do góry a wiatrak nic.



Awatar użytkownika
murator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 10, 2006 22:30
Lokalizacja: gorzów

Post autor: murator » czw lis 09, 2006 09:36

cześć wam , ja podobnie miałem ale od początku. Wymieniałem płyn chłodzący wylałem ile się dało tj ok 5 l a powinno być 6l ale to szczegól . Zalalem świeży i rozgrzałem do włączenia wentyla ot tak książkowo, i jusz mówię jest ok, siadam i włącz\am ogrzewanie a tu kicha przedtem było a teraz nie ma !!!!! *#cenzura#* sprawdzam przewody od ogrzewania zimne i puste, i co odpiołem przewód powrotu z nagrzewnicy do silnika przy włączonym silniku na momen przepchniecia plynu przez nagrzewnice. Widocznie stworzył się korek powietrzny blokujący przepływ płynu WAŻNE !!!! nie prubować tego na maksymalnie rozgrzanym silniku nie polecam można się popażyć.
jeśli komuś pomogłem to +++++ :smoke:



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610