Strona 1 z 1

: wt lis 07, 2006 19:59
autor: marek2907
prawdopodobnie masz zapowietrzony układ. ile jest płynu w zbiorniczku wyrównawczym na zimnym silniku?? bo wydaje mi się że masz za mało płynu. do układu w/g instrukcji obsługi wchodzi około 6,3 litra
nazwij poprawnie temat [mk3]- to ma być na początku tematu

: wt lis 07, 2006 22:04
autor: pushkin77
marek2907, pisząc
nazwij poprawnie temat [mk3]- to ma być na początku tematu
miał na myśli temat postu .... poczytaj regulamin i się zorientujesz o co chodzi... a co do Twojego problemu to wstepnie wygląda to za zapowietrzony układ.... ja zawsze odpowietrzam wlewając płynu do poziomu pomiedzy min a max w zbiorniczku po czym odpowietrzam uruchamiajać silnik az wlaczy sie wentylator i zakrecam zbiorniczek.. spróbuj

: wt lis 07, 2006 22:29
autor: ElmerT
Do poprzednich porad dołączam swój wiejski sposób na odpowietrzenie - jak już nalejesz płynu do zbiorniczka to pościskaj mocnym i gwałtownym *ruchem* węże chłodnicy, zobaczysz ,że płynu delikatnie ubędzie. Pamiętaj aby pokrętło ustawić na nadmuch gorącego powietrza. Odpal auto poczekaj aż się zagrzeje i gotowe. Ewentualnie powtórz powyższe czynnosci do chwili aż ustabilizuje się poziom płynu w zbiorniczku.

: wt lis 07, 2006 22:44
autor: marek2907
powtórz powyższe czynnosci do chwili aż ustabilizuje się poziom płynu w zbiorniczku.
dokładnie tak zrób

: śr lis 08, 2006 14:30
autor: JARO.W
ElmerT pisze:sposób na odpowietrzenie - jak już nalejesz płynu do zbiorniczka to pościskaj mocnym i gwałtownym *ruchem* węże chłodnicy, zobaczysz ,że płynu delikatnie ubędzie. Pamiętaj aby pokrętło ustawić na nadmuch gorącego powietrza. Odpal auto poczekaj aż się zagrzeje i gotowe.

moim skromnym zdaniem dodam,że silnik powinien chodzić dopóki nie włączy się wentylator wtedy otworzy się pełny obieg z nagrzewnicą i płyn w zbiorniczku opadnie.Dobrze by było gdybyś miał przód podniesiony lub stał na górce,ale nie koniecznie.