Strona 1 z 1

Dane techniczne Golfa 3 z silnikami TDi, który wybrać?

: czw lut 10, 2005 21:42
autor: marsell
Witam wszystkich
Skąd mogę zdobyć dane techniczne Golfa III z silnikami TDi? Wiem, że były chyba 3 wersje tych silników o różnych parametrach.
Chciałbym kupić taki samochód, na co zwracać uwagę przy zakupie?
Pozdrawiam
Chalcik

: czw lut 10, 2005 22:40
autor: Michael G60

: sob lut 12, 2005 15:41
autor: Corvax
Dużego wyboru nie masz 2 silnki 90PS i 1 110PS, wybrałbym ten drugi. Jesli masz możliwośc przy zakupie przejedz się nim, zobacz czy nie ma utraty mocy pow 120km/h, czy dobrze odpala, czy nie kopci - reszta wyjdzie w praniu. Nie przywiązuj zbytniej uwagi do przebiegu, chyba ze ma np140tys a jest z 94 roku - przyjmij sobie ze auto średnio robi 20-25 tys rocznie.

: czw lut 24, 2005 12:15
autor: Pieniu
Ten silnik wychodzil jeszcze w wersji 115PS ale bardzo trudno jest go spotakć, Najłatwiej bedzie z 90PS. Zycze powodzenia w poszukiwaniu

: czw lut 24, 2005 15:46
autor: Corvax
Nie słyszałem o wersji 115 PS - możesz coś więcej napisac?

: czw lut 24, 2005 20:57
autor: Michael G60
115 KM produkowany od 01.00 - 07.01

Tak więc raczej w Mk IV !!!

: pt lut 25, 2005 00:02
autor: Corvax
Chyba ze go widział w MK4 cabrio ;P

: pt lut 25, 2005 04:38
autor: marcinvw
no w mk4 to wychodzily juz nie tylko 115ps ale i 130ps rowniez,ale to juz nowsza generacja TDI,w mk3 najmocniejszy to byl 110ps i japopularniejsza jego wersja jest AFN,a jezeli chodzi o 90ps to 1Z,AHU i hmm ALE chyba,teraz mam mk3 wlasnie z linniczkiem AHU ma na kulane 260tys ale gada jak mlody...,aczkolwiek planuje kupic na wiosne mk4 TDI 130ps...

: pt lut 25, 2005 04:42
autor: marcinvw
a jesli chodzi wogule o te silniki to wyszly jeszcze wersje TDI cale czerwone 150ps bo 130ps t T(DI) czerwone,ale wiem ze niedawno wyszedl 180ps,nie wiem jak oni wyciagneli z 1,9 TDI 180ps ale zrobili to:D,a jakis czas temy na allegro widzialem mk2 z 150konnym motorem i z chipowanym do 180ps,to ten z calym TDI w koloze czerwonym :D,az chce sie zyc dla tych 3 literek:D:D:D

: pt lut 25, 2005 16:09
autor: Corvax
marcinvw pisze:a jesli chodzi wogule o te silniki to wyszly jeszcze wersje TDI cale czerwone 150ps bo 130ps t T(DI) czerwone,ale wiem ze niedawno wyszedl 180ps,nie wiem jak oni wyciagneli z 1,9 TDI 180ps ale zrobili to:D,a jakis czas temy na allegro widzialem mk2 z 150konnym motorem i z chipowanym do 180ps,to ten z calym TDI w koloze czerwonym :D,az chce sie zyc dla tych 3 literek:D:D:D
180PS robi się spokojnie z ARLa samym softem :grin:

: pt lut 25, 2005 17:53
autor: Pieniu
Sorka pomyliłem sie z tym silnikiem 115 konnym w MK3

: pt lut 25, 2005 22:04
autor: tommi3
Corvax pisze:Dużego wyboru nie masz 2 silnki 90PS i 1 110PS, wybrałbym ten drugi. Jesli masz możliwośc przy zakupie przejedz się nim, zobacz czy nie ma utraty mocy pow 120km/h, czy dobrze odpala, czy nie kopci - reszta wyjdzie w praniu. Nie przywiązuj zbytniej uwagi do przebiegu, chyba ze ma np140tys a jest z 94 roku - przyjmij sobie ze auto średnio robi 20-25 tys rocznie.
No właśnie Corvax, czym jest spowodowana ta utrata mocy pow 120km/h w TDI mój ojciec ma passata B4 '94 1.9 TDI 90KM i właśnie przy przyspieszaniu nagle po osiągnięciu 120km/h nastepuje taki nagły spadek mocy... coś z turbo jest to związane czy co??

: pt lut 25, 2005 23:59
autor: Corvax
Tyle razy pisałem, że juz mi sie niechce :helm: .

Wrzuc na serczu hasła: notlauf, tryb awaryjny, N75,.

A z paskiem na diagnoze ;)

: sob lut 26, 2005 02:46
autor: marcinvw
no ok mozna sobie zrobic 180 spokojnie ale mi chodzi ze wogule seryjnie takie robia,a z takiego cacka to dopiero potwora mozna zrobic :D:D:D