Skrzynia biegów problem z pierwszym biegiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynia biegów problem z pierwszym biegiem
Ciężko mi wchodzi pierwszy bieg jak się zatrzymam. Jak autko się jeszcze toczy to nie ma problemu. Co się dzieje, proszę o poradę.
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Możliwe, że poszła kulka, koszt tej kulki to bodajże 9zł, ja mam zepsutą kulke i 1 musze wrzucac na wyczucie, ale nie jestem pewien, bo ta przez tą kulke nie tylko jedynke ale wszystkie biegi mi wchodzą inaczej:P
Jak nie będzie mrozu to musze ją wymienic, ale może ktoś mnie oświecić (jeśli ktoś zrozumiał o co mi chodzi
) czy ta kulka jest przy gałce zmiany biegów czy przy samej skrzyni??
Jak nie będzie mrozu to musze ją wymienic, ale może ktoś mnie oświecić (jeśli ktoś zrozumiał o co mi chodzi

- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
A więc spróbuje troszkę objaśnic 
Gdy kupowałem golfa całkiem niedawno, biegi dziwnie wchodziły.
Facet powiedział, że wyrobiła się kulka, i nie czuć tak dobrze na dźwigni tego progu, kiedy się bierze dźwignie w lewo, i chce się wrzucić wsteczny.
żeby wrzucić 1 musze dźwignie wziąć troche mocniej w lewo i wtedy 1 wrzucić, ciężko na początku to wyczuć, można się pomylić i wsteczny wrzucić.
Facet mi powiedział, że wyrobiła się kulka odpowiedzialna za wrzucanie wstecznego, i trzeba ją wymienić, i problem zniknie.
Kulka (plaswikowa) podobno kosztuje 9 zł, i żeby wymienić ją, trzeba jakąś blache na 3 śruby odkręcić, wyjąć kulke i wsadzić nową, ale już nie jestem pewien, czy to się wymienia od spodu w tunelu gdzie idą cięgna do gałki zmiany biegów, czy przy skrzyni.
Uff znowu zamotałem, ale prościej już nie potrafię tego wytłumaczyć

:D:D

Gdy kupowałem golfa całkiem niedawno, biegi dziwnie wchodziły.
Facet powiedział, że wyrobiła się kulka, i nie czuć tak dobrze na dźwigni tego progu, kiedy się bierze dźwignie w lewo, i chce się wrzucić wsteczny.
żeby wrzucić 1 musze dźwignie wziąć troche mocniej w lewo i wtedy 1 wrzucić, ciężko na początku to wyczuć, można się pomylić i wsteczny wrzucić.
Facet mi powiedział, że wyrobiła się kulka odpowiedzialna za wrzucanie wstecznego, i trzeba ją wymienić, i problem zniknie.
Kulka (plaswikowa) podobno kosztuje 9 zł, i żeby wymienić ją, trzeba jakąś blache na 3 śruby odkręcić, wyjąć kulke i wsadzić nową, ale już nie jestem pewien, czy to się wymienia od spodu w tunelu gdzie idą cięgna do gałki zmiany biegów, czy przy skrzyni.
Uff znowu zamotałem, ale prościej już nie potrafię tego wytłumaczyć



jak ci wszystkie biegi tak wchodza, to jak wleziesz pod auto to wychaczysz cyca co odpowiada za ruchy szkrzynia w lewo i prawo. tam luzujesz nakretke i o jeden zabek w strone przeciwna. wsteczny i jedynka przesuna sie, jak wszystkie biegi prawo. trza uwarzac zeby nie przedobrzyc, bo 5 nie wrzucisz. i chyba o to biega a nie o motyw z kulka.
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości