[MK2 MH] Problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

[MK2 MH] Problem z odpalaniem

Post autor: vasyl22 » ndz lis 05, 2006 20:44

Witam mianowicie nie wiem co sie dzieje ale przyszedl lekki mróz i moj gofer 1.3 na gazniku chodzi zawsze gdy jest zimny na 3 swieczkach ok 1 minuty potem jest wszystko ok ale podobnie było rok temu i stało sie tak ze paliwo nie spalone dostawało sie do oleju i je rozrzedziło i wymiana gotowa czygo to moze byc wina bo to drazni jak nic moze swiece nie wymieniałem ich od 20 tys przewody sa nowe sam nie wiem doradzcie cos panowie :grrr:
Ostatnio zmieniony ndz lis 05, 2006 23:51 przez vasyl22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Re: PROBLEM Z ODPALANIEM

Post autor: t-tas » ndz lis 05, 2006 22:49

vasyl22 pisze:moze swiece nie wymieniałem ich od 20 tys :grrr:
tak na mój gust to w pewien sposób juz sobie odpowiedziałeś-niewiem jak teraz ale kiedys zalecano wymiane świec co 15000 km i ich kontrolę(odstęp elektrod i czystość) co 5000 km, a Ty pewnie przez te 20000 km ich wogóle nieoglądałeś ,a przy gaźniku nie ma tak idealnie dobranej mieszanki do warunków pracy silnika przez co świece w gaźnikowcach(nie są one juz młode)wymagają większej uwagi niż w nowoczesnych konstrukcjach
najpierw bym zmienił świece-zima idzie


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 05, 2006 22:54

Wymień te świece. Jak problem nie ustąpi to trzeba ssanie w gaźniku naprawić. Bo prawdopodobnie to co nazywasz praca na trzy gary to po prostu nierówna praca silnika z powodu zbyt ubogiej mieszanki na zimnym silniku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

Post autor: vasyl22 » ndz lis 05, 2006 23:01

ok dzieki chłopaki pierwsze co zaraz kupuje dobre swieczki a moze macie jakies kakretne na uwadze i godne polecenia to chetnie zobacze i poczytam jakie sa dobre pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 05, 2006 23:10

Weź NGK BUR6ET jak prawie do wszystkich dwójek i większości trójek są sprawdzone. Tylko trochę kosztują.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 408 gości