Post
autor: stonefree » ndz lis 05, 2006 20:54
Potrzebujesz czujnik zegarowy ze specjalną przedłużką ;(
1)Ustawiasz wał silnika w OT 1 cylinra - po ludzku w okienku przy skrzyni na znak na kole zamachowym.
2) wykręcasz koreczek pomiędzy przewodami wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej - kluczyk 12 ?
3) sprawdzasz, czy " ssanie" jest wciśnięte i wkręcasz czujnik zegarowy, tak,żeby obrócił się około pół skali
4) podnosisz lewarkiem jedno koło rzednie,wrzucasz 5 i kręcisz powoli do tyłu aż czyjnik przestanie " jechać" do przodu
5) ustawiasz zero naczujniku
6) kręcisz kołem do przodu aż w okienku przy skrzyni znajdziesz OT
7) odczytujesz na podziałce czujnika ile dziesiatych mm wyszło.Jak źle - obracasz pompą.
Niektórzy podobno robią to na słuch...
[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 19:59 ]
Aha,dla 1,6 JP znalazłem : 0,9 +/- 0,07 mm przed OT