Strona 1 z 1

golf III, nie można uruchomić za 10 - 15 razem

: ndz lis 05, 2006 09:52
autor: humberto
Serdecznie Wszystkich Witam!
Jestem użytkownikiem golfa III w 1,6 benzyna, od roku ( zadowolnym z dokonanego wyboru ) i dopiero teraz mam z nim dziwny problem.
Od około miesiąca za którymś razem z kolei auto nie chce uruchomić się, np. wsiadam rano, jeżdżę cały dzień, a wieczorem bach i klapa. Muszę odczekać wtedy chwilę i już po problemie. Niestety warunki zimowe mogą spowodować, że rozładuję akumulator podczas " chełchania " pojazdu. Dodatkowo w ciągu ostatnich dwóch dni zgasł mi 2 razy silnik podczas jazdy, chwilę wcześniej dziwnie zachowywał się obrotomierz.
Podejrzewając stacyjkę zmieniłem kluczyk na zapasowy, mało śmigany, i nic.
Proszę o jakieś podpowiedzi, sugestie.
Dziękuję.

: ndz lis 05, 2006 09:54
autor: tomekzabrze
Przegladnij cala elektryka jak wygladaja kable,,,, kopulak,,, wykrec swiecie i zoabcz w jakim jest stanie......

: ndz lis 05, 2006 09:55
autor: ADi997
Masz katalizator ?? jesli tak to od takiego "kręcenia" go zniszczysz.

: ndz lis 05, 2006 09:59
autor: VAUER6
Witam.Wszystko zalezy co mu brakuje w tym czasie jak nie chce odpalic.
Jezeli masz jakies pojecie to sprawdz czy w tym czasie jak nie chce odpalic nie podaje paliwa,czy nie ma iskry,bedziesz wtedy blizej okreslenia przyczyny.
Paliwo to czy pompe slychac w tyle auta,a najlepiej to zdjac przewod paliwowy i krecic rozrusznikiem.Co do iskry to jak nie pali to zdejmij jedna fajke wsadz stara swiece,krec rozrusznikiem i obserwuj czy jest iskra.Wiadomo wez kogos do pomocy.
Jak sam nie jestes w stanie tego sprawdzic to lepiej oddaj do dobrego warsztatu.
Pozdrawiam.

: ndz lis 05, 2006 10:05
autor: ADi997
Nie pamiętam budowy tego silnika, pewnie jest to jednopunkt, jęsli możesz to odkręć rurę doprowadzającą powietrze z filtra do wtrysku, tuż przy samym wtryskiwaczu. Nalej sobie trochę paliwa do rozpylacza, weś kogoś żeby zakręcił a ty w tym momencie wtryskuj paliwo, jeśli silnik "załapie" to szukać przyczyny w układzie zasilania.

: ndz lis 05, 2006 11:08
autor: ziolo115
A moze poszwankował ci czujnik temp płynu chłodzącego?? bo czujnik steruje też ssaniem i porafi sie zaciąć i to w dośc dziwnej konfiguracji po czym przestawić sie i znów zaciąc. ja miałem coś takiegoi jak u ciebie i przyczyną był własnie on. Pozdrawiam Albo czujnik halla sie kończy i też auto będzie sie dziwnie zachowywać ja obsttawiam którąś z tych dwu rzeczy

: ndz lis 05, 2006 11:47
autor: humberto
Swiece zmieniałem niedawno, sprawdzałem iskry - OK. Dodatkowo tzw domowym sposobem sprawdziłem czy nie ma przebić na izolacji. Pompkę paliwa słychać, że podaje, ostatnio wymieniłem filtr w związku z tym problemem. Mechanik nie mówił żeby coś nie tak było z pompką. Mam katalizator, i zdaję sobie sprawę że mogę go zniszczyć.
Powiem szczerze, że taż stawiam na czujnik Halla lub moduł zapłonu.
Proszę o dalsze podpowiedzi. Na pewno sprawdzę czujnik temperetury cieczy.

: ndz lis 05, 2006 12:44
autor: francmuz
Moje auto mialo te same objawy. Nowy czujnik Halla pomogl ale (!) mam w dalszym ciagu problem z odpalaniem po deszczowej/wilgotnej nocy. Zaskakuje dopiero po minucie, dwoch krecenia.

Chyba zostawie auto na noc u mechanika zeby mogl zobaczyc dokladnie objawy "rannych problemow".

[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 11:47 ]
ziolo115 pisze:A moze poszwankował ci czujnik temp płynu chłodzącego?? bo czujnik steruje też ssaniem i porafi sie zaciąć i to w dośc dziwnej konfiguracji po czym przestawić sie i znów zaciąc. ja miałem coś takiegoi jak u ciebie i przyczyną był własnie on. Pozdrawiam Albo czujnik halla sie kończy i też auto będzie sie dziwnie zachowywać ja obsttawiam którąś z tych dwu rzeczy
Czy mozesz cos wiecej napisac o objawach i sposobie radzenia sobie ze szwankujacym czujnikiem temp. plynu chlodzacego?