[MK3 TDI] krzywa kierownica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KaraseK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 18:10
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

[MK3 TDI] krzywa kierownica

Post autor: KaraseK » pt lis 03, 2006 15:34

mam problem i nie wiem czy samemu uda mi się z nim uporać wiec prosze o pomoc. Szukałem na Forum ale czegoś takiego nie znalazłem. Mój golfik posiada kierownice i jest lekko skrzywiona czyli jak jade prosto, to kierownica jest lekko przesunieta, przekręcona w prawo. W kieronicy jest AIR BAG i nie wiem czy można jakoś domowymi sposobami ja wyprostować. Zaznaczam, że samochód trzyma tor jazdy, moge póścić kierownice a on dalej pędzi prosto :) Więc podsumowując jak ta kierownice wyprostować może ktoś mi pomóć. Co i jak wykrecic i gdzie wyprostować o ile jest to możliwe.
Ostatnio zmieniony pt lis 03, 2006 15:35 przez KaraseK, łącznie zmieniany 1 raz.


-=KaraseK=-

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lis 03, 2006 15:37

Link do porady jak wyjac poduche. Jak juz ja zdejmiesz odkrecasz kiere i ustawiasz. Pamietaj aby odlaczyc aku zanim ruszysz poduche i o ustawieniu kol prosto.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt lis 03, 2006 15:40

KaraseK musisz ją zdjąć i założyć o jeden ząbek w lewo ;)
Skoro samochód jedzie prost znaczy że zbieżność jest prawidłowa i wszystko gra - po prostu kierownica jest źle założona.
Żeby odkręcić kierownicę musisz wyjąć poduchę najpierw.
W tym celu lepiej na wszelki wypadek odpiąć akumulator, żeby przykrej niespodzianki nie było. ;)
U dołu kierownicy masz 2 śrubki które musisz odkręcić.
Dzięki temu będziesz mógł wyjąć poduchę.
Rób to delikatnie bo musisz jeszcze odpiąć taśmę - uważaj żeby jej nie zniszczyć.
No a potem masz już tylko do odkręcenia 1-ną śrubę żeby wyjąć kierownicę ;)
(Bodajże klucz 22 ale nie jestem pewny ;) )
Gdzieś na forum było to z rysunkami opisane :pub:

[ Dodano: Pią Lis 03, 2006 14:41 ]
O - już Gitner mnie ubiegł :P :P


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
KaraseK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 18:10
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: KaraseK » pt lis 03, 2006 15:46

cool dzięki i wciskam POMOGLEŚ :)

[ Dodano: 03 Lis 2006 14:50 ]
spoko dam WAM obu po PLUSIE wielkie dzieki


-=KaraseK=-

Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » pt lis 03, 2006 18:13

Albo błąd przy ustawianiu zbieżności ( nie ustalona kierownica "na wprost"), albo żle ustawiona kierownica podzczas naprawy np. klaksonu, taśmy poduszki, albo jeżeli stało się to teraz radzę przyjżeć się wachaczom (częsty przypadek w przypadku pęknięcia).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 453 gości