Dźwignia właczenia urządzenia rozruchowego- mk 3 1.9 TDI???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Dźwignia właczenia urządzenia rozruchowego- mk 3 1.9 TDI???

Post autor: Unicron » śr lut 09, 2005 22:47

Witam

Ostatnio wpadła mi w łapy książka o golfie i vento, ta z forum i wyczytałem tam, że w dieslach jest dźwignia właczania urządzenia rozruchowego. Czy to jest też w 1.9 TDI??? Bo ja mam takowy i nic tam nie ma i nie wiem czy ktoś to wymontował czy to było tylko w dieslach i TD.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » śr lut 09, 2005 22:48

a oto owa dźwignia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
tucek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw gru 23, 2004 21:33
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: tucek » śr lut 09, 2005 22:56

może tu chodzi o ręczne ssanie ??



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr lut 09, 2005 22:58

To jest tzw. ssanie, którego raczej nie montowali z skomputeryzowanym silniku.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lut 09, 2005 23:27

to po co byłby ten serownik jak chcesz ręcze regulować?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lut 10, 2005 00:49

To nie ssanie, ssanie jest w benzynie :) W tdi nie ma dźwigni, tu wszystkim steruje ECU. W TDI jak się ECU uprze, to nawet gazu nie dodasz :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » czw lut 10, 2005 00:53

no tylko, że ta instrukcja jest przeznaczona do diesli, mnie też to zdziwiło dlatego też pytam, bo mi się to raczej kojarzy z jakimś podgrzewaczem paliwa albo świec...


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lut 10, 2005 01:06

Instrukcja , którą masz to stare wydanie, nie było w niej opisanych silników TDI, te sa w ostatnim wydaniu jako dodatek.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » czw lut 10, 2005 02:58

to wydanie jest z tego forum, a masz może to z silnikami TDI??? jeśli masz to zeskanowane lub w innej postaci cyfrowej to poproszę abyś przesłał mi to na mojego maila unicron@o2.pl

:pub:


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pn lut 14, 2005 20:47

Jeśli ktoś dysponował by skanami tej "wkładki" o TDi to ja też się chętnie piszę.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Ssanie

Post autor: Mariusz D. » pn lut 14, 2005 21:49

W tdi nie ma żadnego ssania to jest tylko w zwykłych dieslach. Tu steruje komputer.



Qwerty.tarnow

Post autor: Qwerty.tarnow » pn lut 14, 2005 21:49

Mam silnik TD - takiej dźwigni też tam nie ma.

Po edycji
Dziś dowiedziałem się, że w nowszych "trójkach" jest to elektronicznie sterowane. I dlatego nie ma takiej dźwigni.
Ostatnio zmieniony wt lut 15, 2005 18:45 przez Qwerty.tarnow, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pabloss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pabloss » wt lut 15, 2005 11:09

Witam a ja mam taka dzwignie. Mam 1.9 TD z 1993 roku i dzwigienka jest. Kolega powiedzial mi ze jest to zmiana kata wyprzedzenia zapłonu. Dla mnie dziala to jak ssanie. Jak silnik jest zimny to wyciagasz wajche do siebie i odpalasz. Po rozgrzaniu sie silnika wtykasz wajche do srodka. Podobno powinno sie wtykac nie do konca tylko troche a w miare jak sie silnik rozgrzewa sama sie chowa do srodka. Tak czy inaczej bez tego ciezko jest odpalić szczegolnie przy ostatnich mrozach -20 st.cel.



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » wt lut 15, 2005 18:07

Wajcha jest w TD ale nie w TDI a to jest zasadnicza różnica między tymi dwoma silnikami !!!!! W moim TDI nie ma żadnej wajchy i nawet nie ma miejsca na wajche ani po niej. A moj TDI teraz byłem koło Białegostoku było -29 stopni celcjusza i zapala jak w lato, a wszystko zależy od tego jak kto jeżdzi lub jeżdził samochodem. Mam drugiego golfa II 1.6 diesel zwykły bez turba i w Katowicach przy mrozie zapala bez żadnego problemu bez ssania. Silnik a silnik to tez jest różnica. Miałem kiedyś Sierre 2.3 D i jak było tak zimno to nawet ssanie jej nie pomagało.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 304 gości