Strona 1 z 1
MK2 golf olej do wspomagania
: pt lis 03, 2006 07:45
autor: maciej red
golf 1991 jaki olej do wspomagania układu kierowniczego,kupiłem czerwony hipol ATF odpowiednik dextronu 2 ,teraz sie wacham podobno wyustepuje tez zielony.jaki ma być ,czy mogę wlać hipol ATF
: pt lis 03, 2006 08:02
autor: irekczek
weź kartkę papieru, zwiń w rulonik , włóż ją do zbiorniczka z płynem i zobaczysz jaki masz kolor. Jeżeli nie otworzyłeś jeszcze tego nowego płynu to bez problemu powinni Ci wymienić.
Płyny do wspomagania są w 2 kolorach - zielony i czerwony
: pt lis 03, 2006 08:19
autor: bodzio_j
maciej red, pewnym wskaźnikiem jest też kolor korka, zazwyczaj taki sam jak oleju, ale sprawdź olej.
: pt lis 03, 2006 08:24
autor: Wiktor_7
Na 100% ma byc zielony jesli w zbiorniczku wystepuje inny to ktos zmienil zle. Zapytaj jakiegos dobrego mechanika albo dobrego sprzedawce w sklepie to potwierdza Ci. Czewony plyn ma inne wlasciwosci. Mam jeszcze butelke po wymianie. Wieczorem wrzuce foto.
Pozdro
: pt lis 03, 2006 08:47
autor: maciej red
numer z kartką przerabiałem lecz na kartce była ciemnobrązowa maż, korek jest czerwony więc nadal się wacham
: pt lis 03, 2006 16:52
autor: irekczek
czyli jest nalany czerwony... ciemnobrązowy nie zrobiłby się z zielonego raczej..
zielony robi się jaśniejszy i bardziej przezroczysty
spróbuj kapnąć kropelke na białą kartkę papieru, zostaw niech wyschnie i wtedy będzie widać dokładnie, ale ja stawiałbym na czerwony
: pt lis 03, 2006 17:51
autor: Wiktor_7
niewiem skad pomysl ze z zielonego robi sie jasno zielony! Jak olej silnikowy sie zuzywa to tez robi sie jasniejszy? Chyba odwrotnie! Nie pisze tego bo tak sobie to wydumalem tylko to logiczne pozatym mam ten temat za soba. Po pierwsze przed wymiana zasiegnalem porady w warsztacie i w sklepie, jedni jak i drudzy sa to ludzie znajacy sie na swojej branzy. Wiec jak kupilem i spuscilem stary plyn mial kolor hmmm... prawie czarny cos pod brazowy. Ale na sciankach miski do ktorej go spuscilem bylo widac ze to jednak byl kolor zielony. Pewnie nie byl zmieniany od nowosci wiec jak na 15lat to mogl sciemniec a nie rozjasniec
Po wlaniu wszystko bylo ok a nawet troszke lepiej bo zmniejszylo mi sie zjawisko twardnienia ukladu kierowniczego jak auto bylo na bardzo wysokich obrotach czyli jak dawalem ognia
ale to wina padajacej pompy wspomagania.
Plyn zmienilem na plyn firmy FEBI - BILSTEIN.
Wiec zmieniaj go bezstresowo. a ponizej linki zebys wiedzial o co mi chodzi, jest tam wyraznie napisane chyba w kazdej aukcji ze zielony plyn do wspomagania jest to aut grupy VW
http://www.moto.allegro.pl/item13612955 ... di_1l.html
http://www.moto.allegro.pl/item13848407 ... gania.html
http://www.moto.allegro.pl/item13608512 ... da_vw.html
Ludzie jesli czegos nie jestescie pewni nie piszcie! Unikniemy wtedy zamieszania i bezsensownego sporu kto ma racje.
Mam nadzieje ze pomoglem
Pozdrawiam Wszystkich
: wt lis 07, 2006 12:12
autor: maciej red
dzięki wlewam zielony ,wymieniłem w sklepie ,w serwisie tez mówili że ma być zielony