Strona 1 z 1

MK2 mała gleba

: czw lis 02, 2006 01:11
autor: Ostry!
Mam takie pytanko odnośnie obniżenia golfika MK2 :D Chciałbym obniżyć autko o jakieś 15-20mm i nie wiem czy kupować sprężyny czy przyciąć stare. Amorki mam gazowe z Delphi. Bawił się już ktoś w przycinanie sprężyn? Zmienia się jakość prowadzenia autka? Jak odczucia wewnątrz?

: czw lis 02, 2006 01:32
autor: To_mas
VW Maniak,
VW Maniak pisze:Amorki mam gazowe z Delphi
Tka ci powiem ze jakbyś nie wiedziałe to nie pociągniesz długo na tych amorach bo juz gorszej firmy ześ sobie wybrać nie mogł :/// Kiedy wy sie ludzie nauczycie ze najtansze jest mało kiedy dobre a zwłaszcza gdy chodzi o części do samochodów :///
VW Maniak pisze:Bawił się już ktoś w przycinanie sprężyn?
Nie polecam :PP chociaz w maluchu sie sprawdzały :P:)

: czw lis 02, 2006 02:14
autor: Ostry!
To_mas pisze:Tka ci powiem ze jakbyś nie wiedziałe to nie pociągniesz długo na tych amorach bo juz gorszej firmy ześ sobie wybrać nie mogł :/// Kiedy wy sie ludzie nauczycie ze najtansze jest mało kiedy dobre a zwłaszcza gdy chodzi o części do samochodów :///
No ja go już takiego kupiłem hehe :D A co do ceny to chyba nie jest taka najniższa bo są to Delphi V20 2458 13 przeznaczone do Gti i w katalogu są za 279,61 zł i jak na razie nie narzekam bo tłumią bardzo dobrze nawet przy pełnym obciążeniu autka :D

: czw lis 02, 2006 11:24
autor: To_mas
A kupiłeś juz takiego hmmm no to jak tłumią bdb to oby tak dalej ale je nie wierze w takie firmy:)

: czw lis 02, 2006 11:37
autor: jopasek
sadze ze przyciecie sprezyn o centymetr dwa nie pogorszy az tab kardzo ich zadania ale nie polecam tego gdyz moze dobijac :) lepiej wziasc i poszukac jakiegos zestawu sprezyn od GT ktore serujnie sa krytsze o 10-15mm :) lub kupic -40 a one podejda jeszcze do standardowych sprezyn! :bigok:

: czw lis 02, 2006 12:31
autor: luckash
VW Maniak pisze:Bawił się już ktoś w przycinanie sprężyn?
Ja sie bawiłem i uciąłem po jednym zwoju, z tym że sprężyna później nie dolega dodrze. Więc musiałem podgrzać koniec palnikiem i trochę przyklepać tylko że na naszych drogach dobijały :crazy:

Teraz jak bede robił to podniose samochód, odkręce koło i opuszcze na klocek podstawiony pod wahacz lub z tyłu pod belke i zastosuje metodę z Monster Garage czyli podgrzeje lekko sprężyny małum palnikiem co pod naporem masy samochodu same sie ścisną :bigok: rozmawiałem ze znajomym o tym i nie powinny sie rozhartować

: czw lis 02, 2006 21:11
autor: Ostry!
A jeszcze mam takie pytanko odnośnie seryjnych BBSów jakie zakładał VW w latach 90-tych do Golfików. Mam takie aluski :

Kod: Zaznacz cały

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70458&sid=8ae1bca9120dd20bbcd182248c87e72a
lecz brakuje mi w nich "dekielków" co przykrywają śruby. I teraz czy isnieje jeden rodzaj dekielków czy są różne rodzaje? Bo mi właśnie znajomy mówił że są różne ale wolę się upewnić nim jakieś sobie zamówie. Może ktoś ma fotki dekielków od tylniej strony? :D

: czw lis 02, 2006 22:06
autor: barteKKK03
Nie polecam przycinania sprężyn, mogą nie pasować idealnie lub co gorsze mogą wyskoczyć ze swojego miejsca i mogiła. Jeżeli chcesz tylko delikatni zglebić to kup kit z GTI, pójdzie jakieś ~15mm w dół

[ Dodano: Czw Lis 02, 2006 21:08 ]
VW Maniak pisze:I teraz czy isnieje jeden rodzaj dekielków czy są różne rodzaje?
Z tego co widzę są to RM'y więc dekielek też musi być od BBS RM. Przejrzyj giełdę www.cultstyle.pl tam mają tego pełno

: pt lis 03, 2006 02:09
autor: jopasek
takze polecam culta sporo tego tam sie paleta :) Jak sie potragujesz zejda jeszcze z ceny :) :bigok: