Strona 1 z 2

[MK2] Nie rowna praca silnika rano

: śr lis 01, 2006 20:13
autor: Rudy83
Czesc mam mk2 z silnikiem 1,8 na jednopunktowym wtrysku i mam mały problem a mianowicie jak postoi noc i jest wilkotnio to rano po odpaleniu silnik nie pracuje rowno tak jak by nie chodzil na wysztkie grat jak pochodzi jakies 2 minuty wszytko wraca do noramy i pracuje jak powinien juz do konca dnia to tylko sie pojawia jak postio przez noc. Przewdy wymienilem kopułke tez. Moze kto mi podpowiedzec od czego to moze byc ze tak pracuje??Czt to wina eketryki czy moze jakiejsc czesci mechanicznej?? Pozdrawiam

: śr lis 01, 2006 20:18
autor: Duber
sprawdz cisnienie na tlokach bo moga byc wypalone zawory,kilku kolegow identycznie tak mialo.

: śr lis 01, 2006 20:19
autor: Paweł NPI
może przewody zapłonowe już do wymiany. Podejrzewam że na 90% to coś z układem zapłonowym, poprostu przy wilgoci gdzieś iskta ucieka, a jak silnik zaczyna nabierać temperatury wilgoć odprowuje i wszystko wraca do normy...

: śr lis 01, 2006 20:19
autor: bomberxl
Temat stary jak świat.Do sprawdzenia:
1.świece
2.przewody do świec
3.gumowa podstawa pod wtryskiem(lewe powietrze)


Inne sprawy potem,najpierw powyższe.

: śr lis 01, 2006 20:30
autor: Duber
bomberxl pisze:2.przewody do świec
on to wymienil,guma pod monowtryskiem jak walnieta to zapomnij o wolnych obrotach a nie tylko problem z zapalaniem z rana.

: śr lis 01, 2006 20:33
autor: Rudy83
swiece wymienione przewdy tez i nadal jest to samo. nie sprawdzalem podstwki pod wtryskiem, ale sadze ze jak by łapał lewe powietrze to by cały czas nie rowno pracował a nie tylko przez okres minuty. Silnik tak nie rowno pracuje tylko przez chwile jak dam gazu i potrzymam go troche na wyszych obrotach to wszystko waca do normy

: śr lis 01, 2006 20:33
autor: bomberxl
Ja co prawdw mam 2e2,ale odpalał ciężko jak miałem gumę fuj,a na wolnych chodził jak stara ........ ,.

[ Dodano: 01 Lis 2006 19:34 ]
a gazownię masz?

: śr lis 01, 2006 20:35
autor: Rudy83
piotr2 pisze:
bomberxl pisze:2.przewody do świec
on to wymienil,guma pod monowtryskiem jak walnieta to zapomnij o wolnych obrotach a nie tylko problem z zapalaniem z rana.
czy silnik wroci spowrotem na wolne obroty po jakism czasie pracy silnika jak jest ta guma wywalona ??

[ Dodano: Sro Lis 01, 2006 19:37 ]
nie mam gazu

: śr lis 01, 2006 20:37
autor: Duber
Rudy83, sprawdz cisnienie na tlokach nic nie kupuj i nie zmieniaj sprawdzenie cisnienia moze nic nie kosztowac,to na poczatek sprawdz.jesli cisnienie bedziesz mial ok to moze jeszcze cewka ale w to watpie,ale kto wie

: śr lis 01, 2006 20:39
autor: bomberxl
Ja właśnie miałem tak durnowato,że potrafił nawet okresowo pracować równo.Dopiero jak niechcący dmuchnąłem dymem z peta,to wyszło szydło z wora.

: śr lis 01, 2006 20:39
autor: Duber
wez jakis dezydorant co sie latwo pali zapal samochod i na wolnych obrotach dokladnie wokolo monowtrysku psikaj ale dokladnie pod monowtrysk,jak ci sie obroty zwieksza to guma do wymiany znaczy ze zasysa

: śr lis 01, 2006 20:42
autor: Rudy83
jak go odpale to przez chwiel chodzi na wolnych obrtach i zaraz wchodzi na wyskokie i zejdzie ale po jakims czasi pracy silnika

: śr lis 01, 2006 20:44
autor: Duber
to masz nierowna prace wolnych obrotow czy nie chodzi ci na wszystkie gary?bo juz ....

: śr lis 01, 2006 20:47
autor: Rudy83
zdaje mi sie ze nie chodzi na wszytkie gary