Strona 1 z 1

[MK4] komp i skrzynka z bezpicznikami

: śr lis 01, 2006 19:51
autor: martingolfik
pytanie do komputera pokladowego w mkIV 1.6 8V SR 1998 na tarczy zegarow wyswitlaja sie info na temat spalania sredniego chwilowego srednia predkosc plus temperatura i godzina jest jeszcze pozycja ktorej nie qmam jest taki kwadracik(wyswietla sie) w srodku z krzyzkiem co to za funkcja??2gie pyt jak nastawic zegarek na tym wyswietlaczu 3cie pytanko sa dwie pozycje kompa MFA jest MF1 oraz MF2 w zaleznosci jak nacisne przycisk RESET na manetce to pojawia sie raz MF1 a raz MF2 co to jest dwa pomiary kompow??dzieki za jakiekolwiek info...pozdraVWiam

i jeszcze jedno czy ktos wie gdzie jest miejsce w skrzynce z bezpicznikami takie miejsce gdzie na wylaczonym zaplonie jest prada na wlaczonym pradu nie ma...chodzi mi o numer bezpiecznika dzieki z gory

: śr lis 01, 2006 20:18
autor: Qto
MF1 i MF2 to są dwa osobne pomiary które możesz osobno kasować, MF1 kasuje się sam po 2h przerwie w pracy silnika natomiast MF2 skasuje się dopiero po przejechaniu 9999km, 99h59min jazdy bądź jak silnik spali 999litrów paliwa.
bezpiecznik najlepiej poszukać probówką :bigok:
Pozdrawiam

: śr lis 01, 2006 23:28
autor: malpastaryrower
martingolfik pisze:pozycja ktorej nie qmam jest taki kwadracik(wyswietla sie) w srodku z krzyzkiem co to za funkcja?
tobie chyba chodzi o czas przejazdu mierzony w przez mfa czyli jak masz mfa1 to czas dzisiejszej drogi chyba że silnik był zgaszony na 2 godziny a mfa2 to całkowity czas przejazdu niezależnie od wyłączania silnika na 2 godziny. Zegarek sie ustawia przekręcając pokrętło pod mfa w lewo prawo chyba że chodzi ci o powyższą funkcje to sie jej nie ustawia, możesz ją tylko skasować

: czw lis 02, 2006 01:50
autor: MAREK 74
nie ma takiego bezpiecznika

: czw lis 02, 2006 20:39
autor: malpastaryrower
martingolfik pisze:jeszcze jedno czy ktos wie gdzie jest miejsce w skrzynce z bezpicznikami takie miejsce gdzie na wylaczonym zaplonie jest prada na wlaczonym pradu nie ma...chodzi mi o numer bezpiecznika dzieki z gory
chyba musisz zamątować takie urządzenie jak np do wyłączenia pompy paliwa że jak dostanie prąd to go odcina w innym miejscu. Takie coś jest niedrogie ale niepamiętam gdzie to było, W odwrotnym przypadku to chyba co trzeci jest taki