Strona 1 z 1

[mk1] cieple powietrze do filtru powietrza

: wt paź 31, 2006 23:53
autor: tetris
mam golfa z silnikiem 1.1 rok 1978. do filtra powietrza moze dochodzic zimne lub cieple powietrze, tam w obudowie jest taka klapka która otwiera sie i zamyka cisnieniem, powinien tam dochodzic węzyk (dający to cisnienie) ale go nie ma (i nie bylo jak golfika zakupilem) podpowiedzcie mi gdzie ten wężyk powinien byc zamontowany zeby kiedy trzeba bral sobie cieple a kiedy trzeba zimne powietrze?

pozdrawiam

mam nadzieje ze zrozumieliscie o co mi chodzi gdyz laik ze mnie skrajny... ;)

: śr lis 01, 2006 00:03
autor: grzechu2410nn
ja mam cos takiego w mk3 i nie mam też tego wezyka i sie tym nie przejmóje dostaje pół na pól zimne i ciepłe i jakoś jeżdze :P

: śr lis 01, 2006 00:10
autor: tetris
jak bylo lato tez mi bylo wszystko jedno, ale idzie zima... no nic, pewnie masz racje :)

: śr lis 01, 2006 00:19
autor: lovelos
Kolego napisz mi czy to jest na gaźniku czy jedno punktowiec. Bo u mnie w mk3 wychodzi ten szlałfik od jednopunkta

: śr lis 01, 2006 00:20
autor: tetris
to jest gaźnik

czyli to powinno się łączyc z gaźnikiem??

: śr lis 01, 2006 00:25
autor: lovelos
Miałem podobny problem i powiem Ci tak: nie masz się czym przejmować,
u mnie było tak że jakis łoś zrobił że cały czas ssał ciepłe powietrze a to jest lipa bo traci silnik na mocy. Ale teraz u mnie bierze sobie pół na pół tak jak teraz u Ciebie i jest gitara.
Jeśli tak bardzo chcesz żeby było tak jak fabryka zrobiła to jutro dam na forum dokładny opis gdzie co i jak podłączyć.

: śr lis 01, 2006 00:30
autor: t-tas
[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 23:31 ]
powinieneś mieć w obudowie filtra powietrza takie miejsce w którym wystaja 2 króćce na wężyki od podciśnień-podejrzewam,ze skoro masz motor 1.1 to te króćce są w dolnej części filtra(jeśli masz okrągłą puszkę filtra)-jeden z tych króćców powinien mieć wąż do tej klapki(tego niemasz jak napisałeś ) a drugi powinien iść chyba do gaźnika lub gdzieś musi być wpiety trójnikiem do podciśnienia. a ten element o którym mówię(te dwa króćce w obudowie filtra) to jak się niemylę termostat powietrza(dolotu)

: śr lis 01, 2006 00:36
autor: tetris
tak obudowa filtra jest okrągła i jest na niej (konkretnie na tej rurze ktora ciągnie powietrze co jest przy obudowie) jedno wyjscie na wężyk. w sumie tez mi sie wydaje ze to musi byc albo do gaznika albo do podcisnienia, ale jeszcze poszukam, obejrze gaznik dokladnie...


Dzięki za pomoc, pojutrze jeszcze oblukam co i jak ale skoro mowicie ze to nie przeszkadza to moze w ogole nie bede tego ruszal... wlasnie sciaga mi sie pdf z naprawami jedynki wiec moze tam przeczytam gdzie to sie montuje:)

pzdr

: śr lis 01, 2006 00:42
autor: t-tas
jak zdejmiesz pokrywę filtra zobaczysz w dolnej części(w "podłodze" obudowy) taki mały cwancyk-to jest własnie ten termostat, i z drugiej strony-od dołu filtra powinny wystawać dwa króćce na wężyki
a jeśli śćiągasz naprawę jedynki z tego forum to jest to chyba naprawa diesla-jak ściągniesz to zobacz o jakie tam silniki chodzi-