Strona 1 z 2

[MK 2] Podłączenie przewodow podciśnieniowych w gaźniku 2EE.

: wt paź 31, 2006 13:02
autor: aszmul
Witam wszystkich, przepraszam jeśli ten temat sie powtarza, ale wyszukiwarka nie działa. W niedawno zakupionym prze mnie samochodzie (VW GOLF II PN gaźnik 2ee) jest strasznie pokombinowana zarowno elektryka gaźnika jak i przewody podciśnieniowe, np gorne zlącze na przewod podciśnieniowy elektornicznego nastawnika przepustnicy jest w ogole nie podłącozne. Jeśli dysponuje ktos jasna i zrozumiala isntrukcja (najchetniej zdjąciemi) jak powinno być wszytsko popodlaczane bylbym niezwykle wdzieczny. Dodam ze stalem sie kolejnym czlowiekiem siwiejacym za wczasu z powodu problemow opisywanych z silnikiem PN.

Dziekuje za ewentualna pomoc.

: wt paź 31, 2006 22:40
autor: Lipek81
Górny przewód od nastawnika przepustnicy idzie na prawą stronę obudowy filtra powietrza, jest zapięty w specjalny zaczep na obudowie filtru powietrza - zaczep ten jest widoczny bez rozbierania czegokolwiek, znajduje się na tej części filtra, która jest nasadzona na gaźnik, następnie wchodzi w króciec znajdujący się w tej części obudowy filtra powietrza, którą ściąga się przy wymianie filtra powietrza. Przewód ten zawsze mi przeszkadza w zdjęciu obudowy filtra, więc zawsze go odpinam.
Mając na myśli prawą stronę obudowy, mam tę, która jest po stronie akumulatora.

[ Dodano: Wto Paź 31, 2006 21:48 ]
Ja też próbuję "odbudować" oryginalne połączenia w silniku, tylko u mnie ktoś nakombinował z wiązkami elektrycznymi.

: wt paź 31, 2006 23:08
autor: bomberxl
dajcie maile

: wt paź 31, 2006 23:13
autor: misiek

: wt paź 31, 2006 23:13
autor: bomberxl
Śpicie?

[ Dodano: 31 Paź 2006 22:16 ]
do miśka poszło,reszta nie chce chyba....

: wt paź 31, 2006 23:17
autor: aszmul
Lipek81 dzieki za zianteresowanie!
U mnie tam jest straszny burdel, tam gdzie mowisz, ze powinien isc gorny przewod od nastawniku juz jest cos podpiete :crazy: . Czy mialbys taka opcje zeby jakos sfotografowac te przewody?? Oczywiscie ten przelacze tak jak mowisz, ale co z tym ktory tam dotychczac wchodzil?? Byl to przewod bezposrednio z gaznika, obok tego co wchodzi na dol nastaanika (byl na nim zalozony rozdzielacz). Straszny tam balagan ktos zorbil. A co do elektryki gaznika to z tym tez bede walczyl bo przewody poucinane i laczone tasma izolacyjna. A dziala Ci nastawnik? aszmul@poczta.fm

: wt paź 31, 2006 23:18
autor: misiek
bomberxlTHX

: wt paź 31, 2006 23:20
autor: bomberxl
aszmul,do diabła daj maila,to Ci wyślę zrzut z ETKI.

: wt paź 31, 2006 23:24
autor: aszmul
aszmul@poczta.fm
jest tez post wyzej

: wt paź 31, 2006 23:26
autor: thomss
ja poprosze,bo tez cos mam tam pokombinowane :kac: tomi.bartek@neostrada.pl

: wt paź 31, 2006 23:27
autor: bomberxl
aszmul,nie zauważyłem,ale poszło teraz.

: wt paź 31, 2006 23:28
autor: Lipek81
aszmul daj bomberxl swojego maila - podeśle Tobie schemat podciśnień, jak się domyślam. U mnie nastawnik działa ok. Był problem z wieszającymi się wolnymi obrotami, ale winna była dziurawa podstawa gaźnika. Zdjęcia mogę podesłać, ale będę miał możliwość ich zrobienia dopiero w piątek wieczorem.
Kiedyś już poruszalem temat zdjęć komory silnika mk2 z silnikiem PN - fajnie by bylo, gdyby ktoś zamieścił takie, w dobrej rozdzielczości i możliwie żeby było dużo fotografii zakamarków komory silnikowej. Oczywiście chodzi o taką komorę silnika, w ktorej nikt nie grzebał i wygląda tak, jak po wyjściu z fabryki.

: wt paź 31, 2006 23:30
autor: bomberxl
tomi.bartek@neostrada.pl 4U też poszło

: wt paź 31, 2006 23:30
autor: aszmul
Dzieki za pomoc bomberxl!!!!
Tylko ze tam jest gaznik 2E2 (chyba) a moj silniczek zasila 2EE i to nie robi roznicy??