[mk2]ile płynu do chłodnicy do golfa 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Kontakt:
[mk2]ile płynu do chłodnicy do golfa 2
witam
mam pytanko chce wymienić płyn w chłodnicy i nie mam pojecia ile literek i jaki kupić (wiem ze borygo albo petrygo siakos tak)
autko to golf 2, 90 rok, silnik 1,3
licze na odpowiedz
dzieki z góry
mam pytanko chce wymienić płyn w chłodnicy i nie mam pojecia ile literek i jaki kupić (wiem ze borygo albo petrygo siakos tak)
autko to golf 2, 90 rok, silnik 1,3
licze na odpowiedz
dzieki z góry
[img]http://img110.imageshack.us/img110/4319/14ln3.jpg[/img]
-
- Mały gagatek
- Kontakt:
Do chłodnicy Aluminiowej kup bo taką masz....m!sieq pisze:dzieki rabbit za pomoc moze ktos jeszcze cos napisze dokładniej bo jak chciaem kupic petrygo to gosc sie pytał czy do chlodnicy (bodajże aluminiowej )czy innej a ja jestem zielony i nie mam pojecia jaka mam ;/
A jeżeli bedziesz kupowal Borygo to musi sie nazywać Borygo EKO jest zielonego koloru i do aluminiowych chłodnic. Nie kupuj tego zwykłego rózowego bo Ci zeżre chłodnice...
Z tego co pamiętam to tych płynów sie nie rozciecza. To są gotowe plyny a nie koncentraty. Moge sie mylic....rabbit1 pisze:4,5 l borygo albo petrygo niema roznicy na butelce masz jak rozrobic do danej temp. 2 l plynu ci wystarcza
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Kontakt:
Info-tech pisze o pojemności 5.5Litra układu chłodzenia i że oryginał to TL-VW774A lecz nie patrz na płyn bo na rynku jest dużo innych a tańszych.
Co do wypowiedzi COSMATY1986 nie zgodziłbym się z wypowiedzą abyś szukał tylko do aluminiowych ponieważ na rynku ostatnio są płyny i do aluminiowych i do miedzianach czyli dwa w jednym co nie oznacza byś się nie upewnił jaki płyn sprzedawca ci podaje.
Nawiasem mówiąc i tak większość płynów rozlewa AOTOLAND Pawłowice śląskie powiat Pszczyna