Strona 1 z 1

[mk2] 2.0 16v

: pn paź 30, 2006 20:42
autor: Tomek- E-g
pisze ten temat w imieniu kolegi. ..ponizej opis dolegliwosci : Golf 2 16v kr (j-tronic) trudności z uruchomieniem na ciepłym silniku, po dłuższym postoju 30min. i więcej gdy nastąpi rozruch po dłuższym kręceniu pracuje jakby się zalał (czuć paliwo w wydechu) żeby w miarę odpalał ale nie tak jak powinien musiałem rozłączyć kostke od wyłącznika termiczno-czasowego który uruchamia i wyłącza dodatkowy wtryskiwacz. Aby sprawdzić czy przyczyna nie jest dodatkowy wtryskiwacz zaślepiłem go śruba bez przelotu i z załączoną kostką wyłącznika jest bez zmian, ktoś powiedział że wtryski leją na postoju ale co maja wtryski wspólnego ze złączem termowyłącznika, świece dobre, iskra jest, paliwo jest bo czuć, i co ma do tego postój dłuższy a silniczek krokowy działa ale może za mało otwiera dopływ powietrza? Czy coś nim steruje?

: pn paź 30, 2006 21:36
autor: barteKKK03
Tomek- E-g pisze:Golf 2 16v kr (j-tronic)
Widze za kolega nie wie co ma :bajer: Silnik o oznaczeniu KR ma pojemność 1.781 czyli 1.8 , a nie 2.0 były 2.0 GTI o oznaczeniu 9A.
Tomek- E-g pisze:(j-tronic)
K-Jetronic

Wiem że nie odpowiedziałem na twoje pytanie, ale chciałem ci wyjasnic wogóle co to za silnik :pub: