[mk2] 2.0 16v
: pn paź 30, 2006 20:42
pisze ten temat w imieniu kolegi. ..ponizej opis dolegliwosci : Golf 2 16v kr (j-tronic) trudności z uruchomieniem na ciepłym silniku, po dłuższym postoju 30min. i więcej gdy nastąpi rozruch po dłuższym kręceniu pracuje jakby się zalał (czuć paliwo w wydechu) żeby w miarę odpalał ale nie tak jak powinien musiałem rozłączyć kostke od wyłącznika termiczno-czasowego który uruchamia i wyłącza dodatkowy wtryskiwacz. Aby sprawdzić czy przyczyna nie jest dodatkowy wtryskiwacz zaślepiłem go śruba bez przelotu i z załączoną kostką wyłącznika jest bez zmian, ktoś powiedział że wtryski leją na postoju ale co maja wtryski wspólnego ze złączem termowyłącznika, świece dobre, iskra jest, paliwo jest bo czuć, i co ma do tego postój dłuższy a silniczek krokowy działa ale może za mało otwiera dopływ powietrza? Czy coś nim steruje?