[mk2] 2.0 16v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tomek- E-g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 19:13
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

[mk2] 2.0 16v

Post autor: Tomek- E-g » pn paź 30, 2006 20:42

pisze ten temat w imieniu kolegi. ..ponizej opis dolegliwosci : Golf 2 16v kr (j-tronic) trudności z uruchomieniem na ciepłym silniku, po dłuższym postoju 30min. i więcej gdy nastąpi rozruch po dłuższym kręceniu pracuje jakby się zalał (czuć paliwo w wydechu) żeby w miarę odpalał ale nie tak jak powinien musiałem rozłączyć kostke od wyłącznika termiczno-czasowego który uruchamia i wyłącza dodatkowy wtryskiwacz. Aby sprawdzić czy przyczyna nie jest dodatkowy wtryskiwacz zaślepiłem go śruba bez przelotu i z załączoną kostką wyłącznika jest bez zmian, ktoś powiedział że wtryski leją na postoju ale co maja wtryski wspólnego ze złączem termowyłącznika, świece dobre, iskra jest, paliwo jest bo czuć, i co ma do tego postój dłuższy a silniczek krokowy działa ale może za mało otwiera dopływ powietrza? Czy coś nim steruje?



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pn paź 30, 2006 21:36

Tomek- E-g pisze:Golf 2 16v kr (j-tronic)
Widze za kolega nie wie co ma :bajer: Silnik o oznaczeniu KR ma pojemność 1.781 czyli 1.8 , a nie 2.0 były 2.0 GTI o oznaczeniu 9A.
Tomek- E-g pisze:(j-tronic)
K-Jetronic

Wiem że nie odpowiedziałem na twoje pytanie, ale chciałem ci wyjasnic wogóle co to za silnik :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości