Strona 1 z 1

(mk II)1.8 plyn chlodnica?

: pn paź 30, 2006 18:34
autor: ROOBI-82
sluchajcie nie ma mnie w polsce braciak zpuscil mi z chlodnicy wode i zalal plyn ale z bloku nie spuscil bo niewie jak co bedzie?

: pn paź 30, 2006 18:47
autor: Paweł Marek
Obrazek

: pn paź 30, 2006 20:15
autor: stonefree
Temperatura zamarzania będzie zależna od tego ile jest płynu a ile zostało wody.Logiczne ...

: pn paź 30, 2006 20:17
autor: bomberxl
Niech zaleje 3 l koncentratu i doleje wody.

: pn paź 30, 2006 20:35
autor: grzechu2410nn
najlepiej lac koncentrat bo wiadomo ze nei zamarznie

: pn paź 30, 2006 20:47
autor: bomberxl
Tak,ale do 3 litrów v maxa dodając wodę też mam pewność

: pn paź 30, 2006 20:59
autor: siwik1
jaka jest kolejnosc czujnikow temp. przy glowicy ? posiadam 3 .. czerwony czary i bialy .. ktory od czego jest ? czy jest jakas roznica jesli sie w roznej kolejnosci wlozy czujniki ? silnik 1.8 RH

: pn paź 30, 2006 21:06
autor: bomberxl
Czerwony-temp.wody,czarny-ciśn,oleju(0.4ba),biały-ciśnienie oleju(1.8ba).

: pn paź 30, 2006 21:11
autor: siwik1
chyba sie nie rozumiemy .... te 3 czujniki wchodza w rozgaleznik plynu chlodzacego przy glowicy .... dwa od gory jeden od dolu

: pn paź 30, 2006 21:18
autor: Paweł Marek
KOlejność bez znaczenia. Przecież mierzą to samo, czyli temperaturę cieczy chłodzącej , a dokładnie jeden z nich jest włącznikiem do podgrzewania jeża w kolektorze dolotowym, drugi wyłącznikiem do podgrzewania bimetalu w gaźniku, a trzeci to czujnik wskaźnika temperatury w liczniku

: pn paź 30, 2006 21:21
autor: siwik1
a jaki kolor jest do czego ?

: pn paź 30, 2006 21:26
autor: Paweł Marek
Tego nie pamietam, bo już swoją jetkę opchnąłem a kolorowych fotek nie mam. Ale w serwisówce pisze o kolorach izolacji końcówek przwodów: czerwone to od bimetalu (od dołu), przezroczyste od jeża (pierwszy od góry), czyli trzeci od licznika. Może to ci pomoże