mk3 potężne drganie kierownicy przy hamowaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

keta
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 15:29
Lokalizacja: Swiecie

mk3 potężne drganie kierownicy przy hamowaniu

Post autor: keta » pn paź 30, 2006 14:39

witam
prblem jak w temacie czyli drganie kierownicy przy ostrym hamowaniu .Na pierwszy rzut oka wydaje sie że to tarcze hamulcowe lecz wymieniłem tarcze i klocki 120 km temu czyli dopiero sie docierają .Wymieniałem je dlatego ,że kierownica napierd.... więc myślałem że są krzywe tarcze ,ale po wymianie jest to samo proszę o podpowiedz co tam może być .
Ostatnio zmieniony pn paź 30, 2006 14:46 przez keta, łącznie zmieniany 1 raz.



mariog60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw paź 21, 2004 10:12

Post autor: mariog60 » pn paź 30, 2006 14:57

mam dokladnie to samo w golfie 3 1,6 AEE przy hamowaniu z ok 120-150 szarpie kierownicą i dlatego przymierzam sie do wymiany kompletu tarcz i klocków, tutaj jest link Tarcze



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn paź 30, 2006 20:11

keta, ja myślę tak:
- sprawdzić czujnikiem bicie tarcz
- spradzić na szarpku zawieszenie
Jeśli to nic nie zmieni trzeba zainteresować się oponami - ale w to wątpię
Aha - czy masz ABS??


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » pn paź 30, 2006 20:13

Ja bym sprawdził amorki,tuleje,właściwie całe zawieszenie.Coś nie trzyma,ale z jednej strony.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

keta
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 15:29
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: keta » pn paź 30, 2006 20:28

abs-u nie mam ,ale jeszcze mi coś sie przypomniało że jadąc prosto przekręcając lekko w lewo lub prawo (nie pamiętam) kierownicę czuje bicie na kierownicy



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » pn paź 30, 2006 20:45

Może przegub Ci się kończy(prawy,albo lewy).

[ Dodano: 30 Paź 2006 19:46 ]
Przed walnięciem przegubu miałem ten sam głupi efekt.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn paź 30, 2006 21:23

Może to być też zużyte łożysko z przodu albo źle (za słabo) skręcone. Koło będzie miało luz na łożysku (i piaście), a efekt będzie taki sam jak przy krzywych tarczach, bo tarcza jest przykręcana do piasty i ustawia się nierównolegle do płaszczyzn ciernych klocków, zmiana będzie odczuwalna m.in. przy niewielkiej zmianie kierunku jazdy (lekkie skręcenie kierownicy).


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

cosmaty1986
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: cosmaty1986 » pn paź 30, 2006 21:37

A ja bym oddał koła do wyważania....



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » pn paź 30, 2006 21:39

cosmaty1986 pisze:A ja bym oddał koła do wyważania....
Bo przy hamowaniu telepie?


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

keta
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 15:29
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: keta » wt paź 31, 2006 15:41

byłem dzisiaj na szarpaku i okazało się że są duże luzy na 2 tulejach wahacza od strony kierowcy i teraz małe pytanie: czy wymieniane są same tulejki czy trzeba wymienić cały wahacz w golfiku mk3 2.0 gti



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt paź 31, 2006 17:06

keta pisze:wymieniane są same tulejki
wymienić i ustawić zbiezność



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 249 gości