[MK2] MFA - co gdzie mam podłączyc?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

[MK2] MFA - co gdzie mam podłączyc?

Post autor: guti » ndz paź 29, 2006 21:33

porownujac te schematy niech mi ktos wytłumaczy jak krowie na granicy gdzie co mam podpiac zeby mi sie funkcje na MFA zmienialy i jak podpiac czujniki do ktoergo kabelka itd?

http://vw2.info/vwforum/mfa_mk2/mfa.html , ja mam licznik na jeden wtyk , wiazka zostala stara (bez MFA mam , teraz załozylem licznik z MFA i manetke tez mam w zasiegu wiec chcialbym to jakos poukładac)

Tu jest Pinout licznika na jeden wtyk http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=735

czy ja dobrze kojarze ze bialy kabelelek od manetki mam wepchnac w pin 15 w kostce? niech mnie ktos poprawi zebym niczego nie spapral :) , wtedy bede mial mozliwosc przełączania funcji tym guziczkiem z boku manetki?
gdzie podpiac reszte kabelkow? i gdzie czujniki?
dzieki za pomoc , wszelkie porady i poprawki mile widziane. Długie wieczory jesienne jakos trzeba zajac, prawda? :) bo pic juz nie moge :)
Ostatnio zmieniony ndz paź 29, 2006 21:59 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
maciek.wroc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 716
Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
Lokalizacja: Wrocław/kozanów
Kontakt:

Post autor: maciek.wroc » ndz paź 29, 2006 22:13

a co to jest MFA


VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM

Obrazek

MalowanieFelg.com
POLECAM

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz paź 29, 2006 22:21

taki komputerek mierzacy spalanie , temp zew, temp oleju tylko nie wiem co oznacza KM i KM/H


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » ndz paź 29, 2006 22:23

KM to ilość przejechanych kilometrów,ą KM/H to średnia prędkość.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz paź 29, 2006 22:26

a cyferki 0, 1,2, 0 na menetce co oznaczaja?? domyslam sie ze to jakies tryby pracy licznika ale nic dokladniej nie wiem, zero to mi sie wydaje kasuje ( to zero po lewej kasuje 1 a zero po prawej 2)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » ndz paź 29, 2006 22:29

0-zerowanie
1-licznik dzienny,zeruje się,gdzy po zgaszeniu temp.oleju spada poniżej 50 stopni
2-samemu sie zeruje,żeby widzieć w dłuższym okresie czasu.

[ Dodano: 29 Paź 2006 21:30 ]
0 po prawej też kasuje,ale licznik 2


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn paź 30, 2006 00:17

bomberxl pisze:1-licznik dzienny,zeruje się,gdzy po zgaszeniu temp.oleju spada poniżej 50 stopni
Lipa wymyslona przez kogos ze strony corrado.....

Prawda jest taka, ze 1 kasuje sie jesli jazda nie bedzie kontynuowana 2 godziny po wylaczeniu zaplonu - http://kololowieckielas.info/instrukcja ... e.htm?28,0



Awatar użytkownika
pawel1987
TDI POWER
TDI POWER
Posty: 130
Rejestracja: czw maja 11, 2006 17:25
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: pawel1987 » pn paź 30, 2006 09:44

Ja też mam MFA ale prawie wszystkie informacje są błędne :/ (prawie czyli dobrze chodzi: zegarek i przejechane km...) Co mam zrobić żeby mi wszystko działało poprawnie? w którym miejscu jest czujnik temp oleju odpowiadający za poprawne wskazanie na MFA? Proszę o pomoc...



puma21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn paź 30, 2006 09:54
Lokalizacja: Łódź

Post autor: puma21 » pn paź 30, 2006 10:17

Witam wszytkich ja tez mam wielki problem z mfa a ze dopiero od nie dawna mam golfine bardzo prosze o pomoc a mianowicie orginalnie mialem szerokie przeloczniki pare dni temu kupiłme manetke mfa waska razem z kierunkami waskimi i ja zalozyłme tylko w kombinacji waska manetka mfa i szeroki kierunke kabelek mialem od mfa bialy bez problemu znalazlem gdzie go wpiac problem polega tylko na tym ze na wyswietlaczu wyswietla mi sie tylko temperatura powietrza i oleju a reszte takie jak spalanie srednie co mnie najbardziej interesuje i kilometry na godzinnie prosze o pomoc ktora czesc w golfie jest ewentualnie odpowiedzialan za te funkcje i czy moze mi ktos pomoc bardzo prosze dodam tylko ze mam golfa GT z 89 a i jeszcze jendo czy da sie do niego zalozyc szerokie manetki bo tam juz jest inna wtyczka prosze o pomoc i z gory dziekuje



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn paź 30, 2006 10:26

puma21 pisze:Witam wszytkich ja tez mam wielki problem z mfa a ze dopiero od nie dawna mam golfine bardzo prosze o pomoc a mianowicie orginalnie mialem szerokie przeloczniki pare dni temu kupiłme manetke mfa waska razem z kierunkami waskimi i ja zalozyłme tylko w kombinacji waska manetka mfa i szeroki kierunke kabelek mialem od mfa bialy bez problemu znalazlem gdzie go wpiac problem polega tylko na tym ze na wyswietlaczu wyswietla mi sie tylko temperatura powietrza i oleju a reszte takie jak spalanie srednie co mnie najbardziej interesuje i kilometry na godzinnie prosze o pomoc ktora czesc w golfie jest ewentualnie odpowiedzialan za te funkcje i czy moze mi ktos pomoc bardzo prosze dodam tylko ze mam golfa GT z 89 a i jeszcze jendo czy da sie do niego zalozyc szerokie manetki bo tam juz jest inna wtyczka prosze o pomoc i z gory dziekuje
jakbys uzyl jakis znakow interpunkcyjnych to wydaje mi sie ze latwiej byłoby czytac :)
Witamy nowego uzytkownika, mnie sie wydaje ze powinienes zobie kostki zmienic we wtyczce szerokiej , kable maja pewnie te same znaczenie jak w waskiej , nie wiem czy dobrze zrozumialem o co Ci chodzi ale to przez to ze to jest NIECZYTELNE.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

puma21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn paź 30, 2006 09:54
Lokalizacja: Łódź

Post autor: puma21 » pn paź 30, 2006 22:09

Witam pzrepraszam za zament w tekscie postaram sie to wytłóumaczyc prosciej mam 1.8 gt z 89 kupiłem do niego waskei manetki dwie z prawo z mfa załozylem tylko wąsko z mfa,po prawej. A zostawilem orginalna szeroka po lewej, ale to nie jest wazne wazne jest ze wyswietla mi sie tylko temperatura oleju i powietrza. A co najwazniejsze dla nie czyli sredeni spalanie nie i predkosc co moglem spitoli.
Mi się zdaje ze nic ponieważ wszytkie wtyczki pasowały idealnie może mi ktos powie co jest odpowiedzialne za te pomiary. SERDECZNIE DZIEKUJE



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 352 gości