Strona 1 z 1

[mk2] Potrzebny schemat elektryki pod maską lub pomoc...

: ndz paź 29, 2006 12:17
autor: speed_k
Witam wszystkich. Wczoraj wymieniłem gaźnik 2EE na 2E2 i wszystko było by fajnie gdybym wiedział jak podłączyć "temperaturowy przełącznik czasowy" lub "zawór temperaturowy czasowy" czy tam poprostu przychodzi zwykłe napięcie czy jakiś sygnał a jak sygnał to czym sterowany. Jeśli ktoś by miał schemat elektryki zawartej pod maską i jeszcze dobrze jakby była po polsku (golf 2 poprzednio PN a teraz to już nie wiem co :)) Oczywiście chodzi mi o schemat z gaźnikiem 2e2 a nie 2ee Z góry dziękuje za pomoc...

: ndz paź 29, 2006 12:32
autor: Grzesiekk1982
Witam.
To zobacz: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_carb
Tam są schematy gaźników, w zipie, wordzie, czy pdfie do ściągnięcia kliknij "zapisz element docelowy jako". Mogą być po angielsku, lub po rusku :P
Pozdrawiam.

: ndz paź 29, 2006 12:33
autor: Paweł Marek
Najzwyczajniej podłączasz do niego plus po stacyjce i minus.

[ Dodano: Nie Paź 29, 2006 11:39 am ]
Masz jeszcze do podłączenia ogrzewanie bimetalu,
plus po stacyjce i minus do elektrozaworu z tyłu gaźnika,
masę do śróby pokrywy zaworów
i tyle.
A gdybyś chciał robić odcięcie paliwa po zdjęciu nogi z gazu jak w wersji 1,8 GU to jeszcze potrzebny ci sterowniczek w kształcie przekaźnika z nadrukiem 61 ale oryginalnie w 1,6 tego niema i można sobie darować.

[ Dodano: Nie Paź 29, 2006 11:40 am ]
Jeszcze elektryczne podgrzewanie jeża czyli kolektora dolotowego.

: ndz paź 29, 2006 14:30
autor: speed_k
Paweł Marek pisze:Najzwyczajniej podłączasz do niego plus po stacyjce i minus.
Ważne jest jak go podepnę ? Czy obojętne ?

: ndz paź 29, 2006 14:33
autor: Paweł Marek
speed_k pisze:Ważne jest jak go podepnę ?
biegunowść w termicznym obojetna. Oryginalna wtyczka daje się włożyć w obie strony

: pn paź 30, 2006 07:57
autor: speed_k
Bardzo dziękuje za pomoc :) Wszystkich pozdrawiam...