Strona 1 z 1

[Mk2 PN] Po rozgrzaniu kopci...

: sob paź 28, 2006 23:42
autor: Gangst3R
Gdy silnik osiągnie około 90 stopni, zaczyna się kopcenie z rury wydechowej. Dym jest koloru białego (siwego). Wykluczam olej, ponieważ stan się czyma niezmieniony (nie ubyło ani deko). I co jeszcze zauważyłem to to, że silnik zaczyna bardzo nierówno pracować, gaśnie i jakby troche streacił na mocy, a dźwięk z tłumika przypomina "plucie".
Acha i jeszcze jedno, gdy odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego to płyn po prostu wystrzelił przez otwór po korku. Od początku jak go kupiłem było mało płynu chłodniczego. Gdy dolałem poziom spadał do teog jaki był zanim dolałem i na takim się trzymał.

Co o ty myślicie, czy to może być uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 29, 2006 00:46
autor: t-tas
może być uszczelka jak sam piszesz-te straty mocy,nierówna praca i siwy dym na to wskazują-dziwi mnie tylko,ze ten poziom płynu się trzymuje, a niespada dalej. zdaje mi się,że węże powinny jeszcze puchnąć

: ndz paź 29, 2006 00:50
autor: krisvw
w kazdym gofrze weze puchna nawet jak jest uszczelka oki jak dymi na bialo czy tam siwoo to głΦowica pewnie ja szlag trafił ;( :grrr: Φ

: ndz paź 29, 2006 09:37
autor: Gangst3R
t-tas pisze:może być uszczelka jak sam piszesz-te straty mocy,nierówna praca i siwy dym na to wskazują-dziwi mnie tylko,ze ten poziom płynu się trzymuje, a niespada dalej. zdaje mi się,że węże powinny jeszcze puchnąć
Nie zwróciełem uwagi na to czy węże puchną, ale w zbiorniczku robi się takie ciśnienie ze wywala z niego płyn po odkręceniu korka.

Samochód na warsztat i wtedy się pewnie dowiem co jest dokładnie. Mam cichą nadzieję, że to jednak ta uszczelka.
Dzięki za pomoc.

: ndz paź 29, 2006 11:01
autor: misiek
Gangst3R pisze:Acha i jeszcze jedno, gdy odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego to płyn po prostu wystrzelił przez otwór po korku.
prawdopodobnie masz zatkane zaworki (są na korku) od napowietrzania i odpowietrzania układu, wygotuj korek w roztworze soli i octu (powinien kamień który sie tam goromadzi wygotować) i zobacz czy sytuacja się powtórzy, co do kopcenia to mam taka samą sytuację -- spr. czy na rozgrzanym silniku nie smierdzi paliwem spod korka oleju na głowicy -- jeżeli zapach paliwa jest dość wyrażnie wyczuwalny to jest oznaka że silnik jest zalewany paliwem, trzeba wówczas regulacje przeprowadzić

: ndz paź 29, 2006 13:24
autor: Gangst3R
Z pod korka nie czuć paliwa, wię chyba to nie to. Co do tego karka od zbiorniczka to wezme i go dziś wygotuje tak jak pisałeś i sprawdzę czy dalej będzie strzelało płynem.