Strona 1 z 1

Passat B3 PF - nie odpala

: sob paź 28, 2006 14:20
autor: robert83
Mam problem z moim paskiem (co widac po tytule). Wsiadłem do pojazdu i chciałem go odpalic a ten postawił focha. Rozrusznik kręcia ale silnik nie załapuje. Czasem zdaży mu sie dac 3 - 4 iskry do cylindra ze zaczyna chodizc ale zaraz gasnie. Kopułka jest nowa, palec tak samo, i po wymianie juz zrobiłem ze 2 tys. km. Świece to iskry do gazu i mają juz najechane jakies 15 tys. km, Przewody nie wiem ile. W kazdym bądz razie raz na jakis czas pojawia się iskra także to raczej nie to. Gdize szukac dziury w całym?? Jeśli możęcie to podpowiedzi wysyłajcie mi na kom: 501823092 np. z bramki :http://sms.orange.pl/. Z góru dziekuje

: sob paź 28, 2006 18:30
autor: Adamtd
robert83 pisze:W kazdym bądz razie raz na jakis czas pojawia się iskra także to raczej nie to.
Iskra się pojawia to jeszcze nie wszystko - iskara ma się pojawić zawsze w odpowiednim momencie. Niestety nie znam PF i nie wiem jaki masz tam przerywacz - stykowy czy halla, ale wg. mnie nadal układ zapłonowy do sprawdzenia.
Kolejna sprawa to czy jak pokręcisz to czujesz paliwo?

: sob paź 28, 2006 18:52
autor: Paweł Marek
W PF masz wtrysk Digifanta. Zanikanie iskry może mieć sporo przyczyn. Najpierw do sprawdzenia cewka (najlepiej podmiana dla sprawdzenia), kable (szczególnie ten od cewki do kopułki), czujnik halla, wszystkie kable i wtyczki. Potem martwienie się o komputer.
Digifant to twarde ustrojstwo, pójdzie bez lambdy, bez przepływki, zwykle przyczyna jest banalna. U ciebie zaczął bym testy od kabla zapłonowego.

pasat

: sob paź 28, 2006 19:50
autor: robert83
oki juz dałem rade. Na jednym z kabli dochodzących do cewki poluzowały się etyki i nie zawsze łączyło. Poskręcałem i odpalił. hej

: sob paź 28, 2006 20:00
autor: Paweł Marek
No to gratulacje

: sob paź 28, 2006 21:58
autor: Adrian1980
Paweł Marek pisze: Digifant to twarde ustrojstwo, pójdzie bez lambdy, bez przepływki, zwykle przyczyna jest banalna.
nie pójdzie bez przepływki bo po sekundzie gaśnie... :jezor:

: ndz paź 29, 2006 01:07
autor: t-tas
wara99 pisze:czujnik halla na wale korbowym .
PF to jak koledzy dobrze mówią Digifant-nie ma tam czegos takiego-hall jest tylko w aparaciezapłonowym,jest też moduł jak w gaźnikowcach(przykręcony do "sterownika wtrysku"-czytaj komputera)

: ndz paź 29, 2006 10:07
autor: dziejo
robert83 pisze:oki juz dałem rade. Na jednym z kabli dochodzących do cewki poluzowały się etyki i nie zawsze łączyło
więc chyba miałem rację????? wiadomość SMS wysłana