Passat B3 PF - nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robert83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 13, 2006 00:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Passat B3 PF - nie odpala

Post autor: robert83 » sob paź 28, 2006 14:20

Mam problem z moim paskiem (co widac po tytule). Wsiadłem do pojazdu i chciałem go odpalic a ten postawił focha. Rozrusznik kręcia ale silnik nie załapuje. Czasem zdaży mu sie dac 3 - 4 iskry do cylindra ze zaczyna chodizc ale zaraz gasnie. Kopułka jest nowa, palec tak samo, i po wymianie juz zrobiłem ze 2 tys. km. Świece to iskry do gazu i mają juz najechane jakies 15 tys. km, Przewody nie wiem ile. W kazdym bądz razie raz na jakis czas pojawia się iskra także to raczej nie to. Gdize szukac dziury w całym?? Jeśli możęcie to podpowiedzi wysyłajcie mi na kom: 501823092 np. z bramki :http://sms.orange.pl/. Z góru dziekuje


PASSAT B3 1.8 PF - już sprzedany. Mondeo TD pod nogą

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob paź 28, 2006 18:30

robert83 pisze:W kazdym bądz razie raz na jakis czas pojawia się iskra także to raczej nie to.
Iskra się pojawia to jeszcze nie wszystko - iskara ma się pojawić zawsze w odpowiednim momencie. Niestety nie znam PF i nie wiem jaki masz tam przerywacz - stykowy czy halla, ale wg. mnie nadal układ zapłonowy do sprawdzenia.
Kolejna sprawa to czy jak pokręcisz to czujesz paliwo?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 28, 2006 18:52

W PF masz wtrysk Digifanta. Zanikanie iskry może mieć sporo przyczyn. Najpierw do sprawdzenia cewka (najlepiej podmiana dla sprawdzenia), kable (szczególnie ten od cewki do kopułki), czujnik halla, wszystkie kable i wtyczki. Potem martwienie się o komputer.
Digifant to twarde ustrojstwo, pójdzie bez lambdy, bez przepływki, zwykle przyczyna jest banalna. U ciebie zaczął bym testy od kabla zapłonowego.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
robert83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lut 13, 2006 00:35
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

pasat

Post autor: robert83 » sob paź 28, 2006 19:50

oki juz dałem rade. Na jednym z kabli dochodzących do cewki poluzowały się etyki i nie zawsze łączyło. Poskręcałem i odpalił. hej


PASSAT B3 1.8 PF - już sprzedany. Mondeo TD pod nogą

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 28, 2006 20:00

No to gratulacje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » sob paź 28, 2006 21:58

Paweł Marek pisze: Digifant to twarde ustrojstwo, pójdzie bez lambdy, bez przepływki, zwykle przyczyna jest banalna.
nie pójdzie bez przepływki bo po sekundzie gaśnie... :jezor:



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz paź 29, 2006 01:07

wara99 pisze:czujnik halla na wale korbowym .
PF to jak koledzy dobrze mówią Digifant-nie ma tam czegos takiego-hall jest tylko w aparaciezapłonowym,jest też moduł jak w gaźnikowcach(przykręcony do "sterownika wtrysku"-czytaj komputera)


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz paź 29, 2006 10:07

robert83 pisze:oki juz dałem rade. Na jednym z kabli dochodzących do cewki poluzowały się etyki i nie zawsze łączyło
więc chyba miałem rację????? wiadomość SMS wysłana



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 430 gości