Strona 1 z 2

[MK2] Katalizator

: pt paź 27, 2006 14:32
autor: KosMon
Mam pytanko! W swoim mk2 1.3 mam katalizator,czy jesli go usune, bedzie jakas roznica w mocy, w spalaniu i wogole w dzwieku; jest wogole sens go usuwać??

: pt paź 27, 2006 14:57
autor: tchopz
Zajżyj tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=60084

Właśnie trwa na ten temat dyskusja (właściwie się już zakończyła).
Co prawda chodzi tu o diesle ale chyba nie ma wielkiej różnicy.

Pozdrawiam

: pt paź 27, 2006 15:28
autor: Smaczny
KosMon, jak masz w dobrym stanie (działający) katalizator, to go zostaw - jak grzechocze to usuń.

: pt paź 27, 2006 15:33
autor: KosMon
no wlasnie mi grzechocze na wolnych obrotach i mnie strasznie wkurza,nie wiem co wlasnie robic

[ Dodano: 27 Paź 2006 15:38 ]
powiedzcie czy po jego usunieciu bedzie duzo zwawszy no i czy bedzie wiecej palił??

: pt paź 27, 2006 16:25
autor: dziejo
powiedzcie czy po jego usunieciu bedzie duzo zwawszy no i czy bedzie wiecej palił??
WSZYSTKO ZALEZY gdzie masz sondę lambda jezeli na kolektorze to spoko nic się nie będzie działo negatywnego a jeżeli na kacie to już problem bo nie można jej usunąć a czy praca będzie lepsza PODOBNO DELIKATNIE TAK ale jak jest naprawdę to nie wiem bo nie usuwałem kata

: pt paź 27, 2006 16:28
autor: herflik95
jak usyniesz kata i nie zastosujesz przelotówki to napewno bedzie głośniej, co do wiekszej mocy to różnie z tym bywa czasami pomaga a czasami nie. ale najwazniejsz jest to co mój przedmówca napisał dziejo zależy bdzie masz sonde lambda

: pt paź 27, 2006 17:55
autor: KosMon
Wiecie co az tak sie nie znam - jak sprawdzic czy mam sonde ??

: pt paź 27, 2006 18:43
autor: herflik95
trzba obejrzeć katalizator i kolektor. jezeli na katalizatorze nie ma zadmych kabli to sprawa jest jasna ze jest na kolektorze sonda lambda

: pt paź 27, 2006 23:55
autor: KosMon
ok,a jesli dochodza jakies kable do kata to co??

: pt paź 27, 2006 23:59
autor: Ozzy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69658

[ Dodano: Sob Paź 28, 2006 00:16 ]
Jeżeli do kata dochodzą kable to masz tam sondę. Ja mam sondę w kolektorze i wyciętego kata i nic się nie dzieje. W kilku tematach pytasz o strumienicę. Tanie strumienice na allegro napewno nie pomogą, a wręcz zaszkodzą. Poza dżwiękiem nic się nie zmieni. Profesjonalna strumienica dobierana jest do konkretnego silnika (tzn do jego charakterystyki) i napewno nie jest montowana w miejsce katalizatora.
Pzdr

: sob paź 28, 2006 10:42
autor: grzechu2410nn
Jeżeli do kata dochodzą kable to masz tam sondę. Ja mam sondę w kolektorze i wyciętego kata i nic się nie dzieje. W kilku tematach pytasz o strumienicę. Tanie strumienice na allegro napewno nie pomogą, a wręcz zaszkodzą. Poza dżwiękiem nic się nie zmieni. Profesjonalna strumienica dobierana jest do konkretnego silnika (tzn do jego charakterystyki) i napewno nie jest montowana w miejsce katalizatora.
kolega powiedził wszystko co powinieneś wiedzieć :bajer: :bigok:

: sob paź 28, 2006 10:54
autor: KUSTO
i co z tym katem z sondą wkaponowaną w nia bo ja niby wyciolem kata a sonde wspawalem w rurke przelotowa ogolnie roznicy nie zauwazylem ale moze macie jakies sugestie co do tego sposobu rozwiazania problemu

: sob paź 28, 2006 17:11
autor: dziejo
KUSTO pisze:z sondą wkaponowaną w nia bo ja niby wyciolem kata a sonde wspawalem w rurke przelotowa
NO I spoko bo tak się robi

: ndz paź 29, 2006 09:18
autor: KosMon
DZieki wszystkim za wszelkie info