Podgrzewacz paliwa do diesli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podgrzewacz paliwa do diesli
Tak jak w temacie co o tym wynalazku sadzicie moze ktos to ma u siebie zamontowane???Jak to sie sprawuje i czy zdaje egzamin???
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=41585422
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=41585422
A tu zanlazlem stronke po angielsku.Gosciu pokombinowal cos z ogrzewanym filtrem od Peugeot'a i zamontowal to do swojego vw.Tylko ze to jest chyba stary pasek??Dawajcie tu jakies linko o takich przerobkach moze warto by bylo zaopatrzyc sie w taki wynalazek???
http://www.northwales.org.uk/bio-power/svo.htm
http://www.northwales.org.uk/bio-power/svo.htm
O ile mi sie wydaje, to mozna dorwac taki filtr paliwka z podgrzewaczem. Tylko instalacje trzeba doprowadzic.
Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz
http://marcin.rokosz.biz
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
podgrzewacz w filtrze paliwa i tak nic nie da, bo jak paliwo zamarznie, to również w przewodach paliwowych od zbiornika do filtra, a podgrzanie samego filtra nie rozpuści parafiny przed i za filtrem... Lepiej dolewać uszlachetniacza!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
jutro Ci napiszę jaki uszlachetniacz, bo musze ojca spytać, on na tym jeździ.
Co do oryginalnego podgrzewacza, to chyba pro forma, żeby nie było, że VW nie robi czegoś takiego.
Jeżeli paliwo zamarznie (wydzieli się parafina) przed filtrem i za filtrem (w pompie i przewodach wysokiego ciśnienia) to i tak pupa blada. Pompa nie zaciągnie tej parafiny, a jeśli nawet, to nie przepchnie przez wtryski etc. Czysta logika
Co do oryginalnego podgrzewacza, to chyba pro forma, żeby nie było, że VW nie robi czegoś takiego.
Jeżeli paliwo zamarznie (wydzieli się parafina) przed filtrem i za filtrem (w pompie i przewodach wysokiego ciśnienia) to i tak pupa blada. Pompa nie zaciągnie tej parafiny, a jeśli nawet, to nie przepchnie przez wtryski etc. Czysta logika
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ja dolewam dodatek Shell !
Począwszy od września 1987 r. zastosowano podgrzewanie filtra paliwa w celu zabezpieczenia oleju napędowego przed zamarzaniem. Wykorzystuje się do tego nadmiar podanego paliwa, które normalnie wraca z pompy wtryskowej do zbiornika. Paliwo ulega podgrzaniu podczas przepływu prze pompę wtryskową. W przewodzie przelewowym paliwa znajduje się zawór regulacyjny, który steruje przepływem podgrzanego paliwa zależnie od temperatury filtra. Przy temperaturach zblizonych do 0 stopni C cieplejsze paliwo jest podawane z pompy wtryskowej do filtra.
Gdy temperatura paliwa w filtrze wzrośnie ponad +10 stopni C, zawór regulacyjny przełącza się, kierując nadmiar paliwa przewodem przelewowym bezpośrednio do zbiornika.
Tak więc nie ma tu działania grzałki czy prądu !!!
Począwszy od września 1987 r. zastosowano podgrzewanie filtra paliwa w celu zabezpieczenia oleju napędowego przed zamarzaniem. Wykorzystuje się do tego nadmiar podanego paliwa, które normalnie wraca z pompy wtryskowej do zbiornika. Paliwo ulega podgrzaniu podczas przepływu prze pompę wtryskową. W przewodzie przelewowym paliwa znajduje się zawór regulacyjny, który steruje przepływem podgrzanego paliwa zależnie od temperatury filtra. Przy temperaturach zblizonych do 0 stopni C cieplejsze paliwo jest podawane z pompy wtryskowej do filtra.
Gdy temperatura paliwa w filtrze wzrośnie ponad +10 stopni C, zawór regulacyjny przełącza się, kierując nadmiar paliwa przewodem przelewowym bezpośrednio do zbiornika.
Tak więc nie ma tu działania grzałki czy prądu !!!
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
paliwo
witam. kiedyś miałem 1.6 D i zamontowałem sobie taki patent - w przewód dolotowy do nagrzewnicy wciąłem się z pięciocentymetrową rurką miedzianą na którą nawinołem kilka zwoi cienkiej rurki miedzianej. przewód paliwowy zasilający filtr przełożyłem do jednego końca cienkiej rurki i dorobiłem przewód z drugiego końca cienkiej rurki do wejścia do filtra. efekt był taki że na filtr szedł całkiem nieźle podgrzany on. wydaje mi się że skutkiem tego ustrojstwa była troche kulturalniejsza praca silnika, spalanie może ciut, ciut mniejsze no i samozadowolenie z poprawienia fabryki. pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 436 gości