Strona 1 z 1

PN to uparta bestia

: pn lut 07, 2005 22:51
autor: Boo_Boo
:satan: Jakis czas temu zalozylem topic o obrotach ( ze spadaja itp ) i po przeczytaniu odpowiedzi, sprawdzeniu kodow ipt wymienilem lambde. Samochodzik zacza jezdzic jak nowka, lepiej jezdzil mniej palil, super :). Wielce szczesliwy postanowilem wyskoczyc na trase i go przetestowac :satan: Pojezdzilem sobie tak z 5 minut ( predkosc min.130km/h ) i nagle po wcisnieciu sprzegla zgasl.odpalam go ..znowu zgasl itd. !! Teraz niech mi ktos powie co to moze byc !!??!! Bez wyslilania go moge nim jezdzic pol dnia a gdy pojezdze szybciej ( na wyzszych obrotach ??? ) przez dluzszy czas to potem takie cyrki!! :crazy: ( lambda, przewody WN, kopolka nowe, kody sprawdzone, brak bledow !! )

stawiam pivio albo i nawet krate temu kto mi podpowie ...dobrze podpowie :)

: pn lut 07, 2005 23:53
autor: skuri
Ja moge domniemywac ze pierd...Ci sie gaznik.U mnie tez sa cyrki z tm szajsem prawdopodobnie zawiesza sie przepustnica.Mogl jeszcze sie przestawic zaplon choc w ta watpie.

: wt lut 08, 2005 00:13
autor: abc
A moge jeszcze spytać, czy jest zagazowany?

: wt lut 08, 2005 00:18
autor: TYQS
skoro to sterowane kompem to ma albo wtrysk momo albo pełny;] więc sterowanie kompem :D sprawdz czy ma wszystkie podcisnienia po podłączane czy gdzieś fałszywego powietrza nie łapie czy wszystkie kosktki są po wtykane czy te podcisnienia nie są po zapychane :)(chociasz to mało możliwe) podaj rok model typ zasilania ;]

ps. bardzo chętny na nieco piwka :D :pub:

: wt lut 08, 2005 00:44
autor: mortas
TYQS pisze:skoro to sterowane kompem to ma albo wtrysk momo albo pełny;] więc sterowanie kompem :D sprawdz czy ma wszystkie podcisnienia po podłączane czy gdzieś fałszywego powietrza nie łapie czy wszystkie kosktki są po wtykane czy te podcisnienia nie są po zapychane :)(chociasz to mało możliwe) podaj rok model typ zasilania ;]

ps. bardzo chętny na nieco piwka :D :pub:
Piwka to się nie napijesz, PN ma gaźnik sterowany właśnie komputerem i żadnego wtrysku.

: wt lut 08, 2005 00:56
autor: Boo_Boo
gazu nie mam, kurr.. mam nadzieje ze to nie gaznik ani komp :grrr:
najdziwniejsze dla mnie sa warunki w jakich sie to dzieje, czyli jazda w duza szybkoscia przez pewnien czas ( czyli rowniez wyzsze obroty ) ...ale temperatura nie wzrasta, wszystko wydaje sie byc ok do czasu odjecia gazu :( ..jak by zapominal jak ma sie zachowywac na wolnych obrotach :).
.....zero pomyslow :grrr:

: wt lut 08, 2005 01:05
autor: igor002
a spprawdzałeś gaznik? moze ci np zalewa gażnik, tzn pływaki w gażniku masz dziurawe i zle ci dozuje paliwo, może to byc pompa paliwa, niewyrabia, sprawdz jej ciśnienie, bojak mówisz ze przy spokojnej tak sie nie dzieje to przy ostrej ci zalewa gaznik.

: wt lut 08, 2005 10:33
autor: Boo_Boo
hmm sprawdze gaznik.. a zapomnialem dodac ze gdy juz sie to stanie to wystarczy nie odplac go, poczekac troche czasu i znowu mozna jezdzic ...aa i mam za duzo oleju w silniku ale to chyba nie powinno byc tego przyczyna

a co do pompy to gdyby nie wyrabiala to chyba na wyzszych obrotach by tez nie dawala rady a nie tylko na wolnych ....tak tylko przypuszczam :)

: wt lut 08, 2005 12:49
autor: igor002
sprawdzm ja miałem tak samo, tzn jechałem, rozpedząłem sie np na 2 do skrzyzowania, wciskałem sprżedło skręcałem i tu po wciśnieci u sie juz dławił, pojechał jeszcze 20 metrów i lipa gasł, potem nie dało sie odpalić, postał 10 min i jak nowy, tak miałem we fiacie ritmo gaznikowym 1.5
i rozwiazaniem tego bnyło rozebranie i przeczyszczenie gażnika, i miedzy innymi pływak był zalewany.

: wt lut 08, 2005 14:18
autor: Boo_Boo
ok ale czy przy przebitym plywaku i zalewaniu gaznika gasl by TYLKO na wolnych a podczas jazdy nie ??

: wt lut 08, 2005 16:50
autor: igor002
mnie to też sastanawiało, ogulnie cały gażnik przemyłem denaturatem i przedmuchałem pod ciśnieniem. potem załatałem dziurke i juz było ok

: czw lut 10, 2005 16:52
autor: Boo_Boo
dzis bylem u dwuch mechanikow umowic sie ewentualnie na "wizyte" i po opisaniu im obiawow jeden powiedzial ze to cos dalej z lambda albo z katem ( cos jeszcze gadal o zubozeniu mieszanki ... ) wiec go podlacza pod czujniki i sprawdza , natomiast drugi sadzi ze to cos z przewodami podcicsnienia przy aparcie zaplonowym ( przyspieszaczu ) lub z samym przyspieszaczem cos niegra......i teraz badz tu madry kto ma racje :bigok:

: ndz lut 13, 2005 21:45
autor: marsell
Słuchaj, mam dokładny opis diagnostyki tego gaźnika (w moim aucie też taki jest), jeśli chcesz mogę Ci wysłać na maila.
Chalcik