Strona 1 z 1

[MkII] Ponownie problem z MFA

: sob paź 21, 2006 19:46
autor: mate64
Przeszukałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na temat tego dlaczego mam tak niskie chwilowe spalanie na MFA. Niestety nie znalazłem odpowiedzi, natomiast znalazłem sposoby na ukryte funkcję, opisy wymiany itd. Znalazłem też porady co sprawdzić, niestety przedmuchałem wszystko sprawdziłem czy nie ma gdzieś nieszczelności, sprawdziłem membranę w liczniku i nic.
Komp twierdzi uparcie że mam spalanie w granicach 4,4 na trasie 6,5-8 w mieście ( raczej oscyluje na 6,5-7 czasem skoczy na 8 ). I nie ma dla niego znaczenia czy jeżdze :helm: (do 2500 obrotów) czy :satan: (do 5000) Czy przychodzi wam do głowy co jeszcze wypadałoby sprawdzić ??

: sob paź 21, 2006 20:26
autor: maxgt
szczeże mówiąc nie mam pojecia, ja z koleji miałem problem typu, nie taka manetka jaka powina być, przycisk załatwił sprawe

: sob paź 21, 2006 20:31
autor: bomberxl
mate64 --o jakich ukrytych funkcjach piszesz?

: ndz paź 22, 2006 06:20
autor: mate64
maxgt, rozumiem że nie miałeś manetkiw ogóle :grin:


bomberxl: z mfa można sie pobawić troszeczke, i np uruchomić obrotomierz. mój obrotek wskazówkowy przekłamuje nieco :grin:

Tu masz opis od Corrado, wszystkiego nie ma w Golfie ale jednak ;) http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm

: ndz paź 22, 2006 08:07
autor: maxgt
manetka jest ale nie do mnfa i założyłem odobno przycisk ktrorym da sie przełaczać

: śr lis 01, 2006 16:16
autor: mate64
Więc problem z MFA polegał na łapaniu lewego powietrza przez uszkodzoną podstawę wtrysku. Na razie pokazuje mniej wiecej dorzbe :hmm: