[MkII] Ponownie problem z MFA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

[MkII] Ponownie problem z MFA

Post autor: mate64 » sob paź 21, 2006 19:46

Przeszukałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na temat tego dlaczego mam tak niskie chwilowe spalanie na MFA. Niestety nie znalazłem odpowiedzi, natomiast znalazłem sposoby na ukryte funkcję, opisy wymiany itd. Znalazłem też porady co sprawdzić, niestety przedmuchałem wszystko sprawdziłem czy nie ma gdzieś nieszczelności, sprawdziłem membranę w liczniku i nic.
Komp twierdzi uparcie że mam spalanie w granicach 4,4 na trasie 6,5-8 w mieście ( raczej oscyluje na 6,5-7 czasem skoczy na 8 ). I nie ma dla niego znaczenia czy jeżdze :helm: (do 2500 obrotów) czy :satan: (do 5000) Czy przychodzi wam do głowy co jeszcze wypadałoby sprawdzić ??


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » sob paź 21, 2006 20:26

szczeże mówiąc nie mam pojecia, ja z koleji miałem problem typu, nie taka manetka jaka powina być, przycisk załatwił sprawe



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » sob paź 21, 2006 20:31

mate64 --o jakich ukrytych funkcjach piszesz?


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » ndz paź 22, 2006 06:20

maxgt, rozumiem że nie miałeś manetkiw ogóle :grin:


bomberxl: z mfa można sie pobawić troszeczke, i np uruchomić obrotomierz. mój obrotek wskazówkowy przekłamuje nieco :grin:

Tu masz opis od Corrado, wszystkiego nie ma w Golfie ale jednak ;) http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » ndz paź 22, 2006 08:07

manetka jest ale nie do mnfa i założyłem odobno przycisk ktrorym da sie przełaczać



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr lis 01, 2006 16:16

Więc problem z MFA polegał na łapaniu lewego powietrza przez uszkodzoną podstawę wtrysku. Na razie pokazuje mniej wiecej dorzbe :hmm:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości