PO ODPALENIU NIE GAŚNIE KONTROLKA OLEJU POMÓŻCIE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

PO ODPALENIU NIE GAŚNIE KONTROLKA OLEJU POMÓŻCIE

Post autor: TUTENHAMON » pn lut 07, 2005 08:24

Jak w temacie co może być przyczyną poza brakiem smarowania. Czyżby gdzieś elektryka jesli tak to gdzie najczęściej szwankuje. Samochód to mk 3


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
bryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: bryszard » pn lut 07, 2005 16:45

1.Walnięty czujnik oleju- ewentualnie sprawdż połączenie elektryczne
2. Mały pozim oleju lub brak tego oleju w silniku :otepienie:
3.Niewłaściwy olej
4.Padła pompa olejowa :grrr:
5.Walniete panewki - silnik remont :grrr:

U kolegi świecił sie olej co było spowodowane zarznieciem silnika i poprostu brak panewek na wale korbowym robi takie jaja.Panewki mają za duży luz i nie utzrymują ciśnienia ewentualnie zatkany jakiś kanał



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn lut 07, 2005 16:49

Sprawe chyba już rozszyfrowałem zauważyłem że olej zmienił barwe na brunatna stał się rzadszy czyli dostała się woda. Jeśli woda to z chłodnicy jesli się dostała to pewnie uszczelka pod głowica trzasła.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
bryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: bryszard » pn lut 07, 2005 16:52

Jeżeli kolor oleju jest kawa z mlekiem to uszczelka na 100%.Nie dobrze ale cóż jak masz środki to zrób plan głowicy koszt ok 50 zł



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn lut 07, 2005 17:06

Mam wuja zrobi mi za darmo mimo wszystko dzieki za pomoc pozdrawiam serdecznie.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pn lut 07, 2005 23:07

Jeżdzisz może małe odległości i wytważa się różnica temp. w silniku i dlatego masz taki olej , a jak Tobie nie ubywa płynu chłodniczego to to z uszczelką jest OK



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » wt lut 08, 2005 13:01

Płynu ubyło olej zrobił się strasznie rzadki i koloru kawy z mlekiem.


TUTENHAMON

szampon_ziolowy

Post autor: szampon_ziolowy » czw mar 03, 2005 12:48

miomio1 pisze:Jeżdzisz może małe odległości i wytważa się różnica temp. w silniku i dlatego masz taki olej , a jak Tobie nie ubywa płynu chłodniczego to to z uszczelką jest OK
wiec to normalne przy krotkich odcinkach?



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » czw mar 03, 2005 19:44

nie do końca. Jeśli jest smarowanie i nie poszła uszczelka to musisz przejechać tak z 50 km w trasie bez gaszenia a wtedy silnik się powinien dobrze nagrzać i woda odparuje. Zaznaczam silnik musi być sprawny. A jeśli podejrzewasz że coś nie jest tak to 1. ubywa płynu w zbiorniczku 2. będzie masełko na bagnecie, na korku wlewu oleju i w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodnicy. Jeśli nie ubywa a masz kasę to wymień olej i oczywiście jego filtr.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości