[MK3] Po swapie na gti 1.8 16v paliwo nie dochodzi i muli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Po swapie na gti 1.8 16v paliwo nie dochodzi i muli
WITAM
juz od 5miesiecy przekladam silnik 1.8 16v od jetty II , do mojego golfa mkIII. Wszystko juz jest wlozone byla jazda probna super idzie ale nagle jakby paliwo nie dochodziło i muli bardzo. Dopiero jak go wylacze i pompa podpompuje to historia sie powtarza sam nie wiem co robic, jak podlacze pompe na krotka to elegancko wchodzi na obroty i wogole a jak jest na swoim miejscu to porazka. w czym problem bo mi juz rece opadaja, czasami mam ochote juz to moje auto zrzucic ze skarpy!!! moi mechanicy sie motaja i chyba sami juz nie wiedza co robia. pozdrawiam i licze na pomoc.
juz od 5miesiecy przekladam silnik 1.8 16v od jetty II , do mojego golfa mkIII. Wszystko juz jest wlozone byla jazda probna super idzie ale nagle jakby paliwo nie dochodziło i muli bardzo. Dopiero jak go wylacze i pompa podpompuje to historia sie powtarza sam nie wiem co robic, jak podlacze pompe na krotka to elegancko wchodzi na obroty i wogole a jak jest na swoim miejscu to porazka. w czym problem bo mi juz rece opadaja, czasami mam ochote juz to moje auto zrzucic ze skarpy!!! moi mechanicy sie motaja i chyba sami juz nie wiedza co robia. pozdrawiam i licze na pomoc.
Ostatnio zmieniony śr paź 18, 2006 20:50 przez lechu93, łącznie zmieniany 1 raz.
kaszub:)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
a podłączyłeś pompy jak w PL? Dwie pompy chyba i zasobnik za nimi? Zdaje mi się że tu jest problem, nie wiem czy to zatrybi jak dałeś jedną pompę i od razy na wtrysk podpiąłeś
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
z tego co wiem to była jedna pompa 6barowa w tym silniku, paliwo ze zbiornika splywalo do zasobnika w ktorym jest zamontowana owa pompa i powinnom byc ok, a nie jest.Paweł Marek pisze:a podłączyłeś pompy jak w PL? Dwie pompy chyba i zasobnik za nimi? Zdaje mi się że tu jest problem, nie wiem czy to zatrybi jak dałeś jedną pompę i od razy na wtrysk podpiąłeś
kaszub:)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no to wg tego co słyszałem i co jest podane w Worshop-ie maja być dwie pompy.lechu93 pisze:z tego co wiem to była jedna pompa 6barowa w tym silniku, paliwo ze zbiornika splywalo do zasobnika w ktorym jest zamontowana owa pompa i powinnom byc ok, a nie jest.
W baku 6 barowa. Druga pod podłogą 1,2 barowa. Potem zasobnik. W sumie ponad 7 barów. I uważam że tu tkwi Twój problem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Coś tam niejasno o tych ciśnieniach pisze, ale w każdym razie musi być wstępna w baku i duga pod podłogą.
[ Dodano: Sro Paź 18, 2006 8:33 pm ]
[ Dodano: Sro Paź 18, 2006 8:33 pm ]
no to w sumie masz za małe ciśnienie i k-jetronic na tym nie pójdzielechu93 pisze:3 barowa w zbiorniku bo pomylilem sie wczesniej mialem 1.8 8v 90km.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 433 gości