Strona 1 z 1

[MK3] trzyma obroty na luzie

: śr paź 18, 2006 14:35
autor: Jarecki26
mam problem od jakiegoś czasu. jak wrzucam na luz to obroty nie spadają na 800 tylko zatrzymują się na 2000. tak jest przez chwilę po czym normalnie spadają dalej. słyszałem że to może być silniczek krokowy. ma ktoś może jakiś inny pomysł ???

: śr paź 18, 2006 14:39
autor: grzechu2410nn
przeczysć krokowca powinno pomuc

[ Dodano: 18 Paź 2006 14:42 ]
jesli nie to sprawdz przewody zaplonowe, palec rozdzielacza oraz kopulke , czujnik temperatury jesli sie myle niech ktos meni poprawi

: śr paź 18, 2006 14:47
autor: Jarecki26
a możesz wizualnie powiedzieć jak to wygląda i gdzie szukać. trochę na samochodach się znam ale do golfa podchodzę pierwszy raz i stąd te pytania. mam silnik 1,8.

[ Dodano: 18 Paź 2006 14:49 ]
oczywiście pytam o krokowca a nie resztę :)

: śr paź 18, 2006 15:05
autor: grzechu2410nn
na 100 % było na forum urzyj szukaj a napewno znajdziesz schemat

: śr paź 18, 2006 15:49
autor: Jarecki26
niestety nie znalazłem. owszem dużo ludzi na krokowca narzeka i pisze że czyściło albo wymieniało ale nikt nie pisze jak wygląda i gdzie go szukać :(

: śr paź 18, 2006 20:29
autor: WilQ
Mój ojciec ma coś podobnego w Vectrze, z tym ze w jego przypadku cos takiego wynika po prostu ze słabej kulutry pracy silnika. Wciskasz mu na luzie do 6 tys, spadają spokojnie do 3,5 tys, po czym do 2,5 tys spadają zdecydowanie wolniej, poczym prawie zatrzymują sie na 2 tys zeby spasc do 0,8. W moim golfie czegos takeigo nie ma, silnik chodzi rowno i przyjemnie

: śr paź 18, 2006 23:22
autor: Jacenty85
Uszkodzony TPS-czujnik położenia przepustnicy. Częsta przypadłość Fordów z silnikiem CHV

silniczek

: czw paź 19, 2006 12:44
autor: vw_gt91
rozbierz silniczek krokowy, potraktuj go WD40 dokladnie wytrzyj i bedzie git:) pozdro