Strona 1 z 2
[mk2 1,6 D] kiedy powinien właczyć się wiatrak przy chłodnic
: wt paź 17, 2006 22:10
autor: angela23x
proszę napsizcie, kiedy załancza się u Was wiatrak ?
na ktorej pozycji znajduje sie wskaźnik temperatury? (polowa czy 3/4)
ps u mnie pierw otwoera sie termostat, temp spada.
poźniej dochodzi temp do 3/4 na wskaźniku , a wiatrak nie chodzi. Czujnik jest zmieniony, wiatrak na krótko działa.
moze wiatrak załancza się jeszcze dalej niz 3/4 na wskaźniku???
ps dla przypomnienia mam zwykłego Diesla, nie turbo.
: wt paź 17, 2006 22:20
autor: stonefree
angela23x pisze:na ktorej pozycji znajduje sie wskaźnik temperatury? (polowa czy 3/4)
U mnie nieco ponad 3/4 na wskaźniku
angela23x pisze:ps u mnie pierw otwoera sie termostat, temp spada.
poźniej dochodzi temp do 3/4
I zupełnie poprawnie się dzieje...
angela23x pisze:wiatrak na krótko działa
Sprawdzałaś oczywiście zwierając przewody czerwony z czerwowono - czarnym i czerwony z czerwowno - białym w odpiętej złączce czujnika temperatury wkręconego w chłodnicę?
angela23x pisze:moze wiatrak załancza się jeszcze dalej niz 3/4 na wskaźniku???
Wygląda na to ,że tak będzie.Spróbuj jeszcze go troszkę pogrzać, np. na postoju,kiedy wrócisz z trasy , potrzymaj go na ok. 2500 obr.?
![elegant :elegant:](./images/smilies/elegant.gif)
: wt paź 17, 2006 23:03
autor: Grzesiekk1982
Dane układu chłodzenia dla silnika JP:
Ciśnienie1.2 - 1.5(bar)
Termostat otwiera się przy87(°C)
Wentylator działa przy93 - 98(°C)
Pozdrawiam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr paź 18, 2006 07:09
autor: covacsxxx
Grzesiekk1982 pisze:Termostat otwiera się przy87(°C)
a przypadkiem temperatura otwarcia termostatu nie zalezy od termostatu...zalezy jaka firma....sa termostaty otwierajajace sie przy 87 i 92 stopniach
Re: [mk2 1,6 D] kiedy powinien właczyć się wiatrak przy chło
: śr paź 18, 2006 08:04
autor: RobertP
ja podam Ci dane książkowe z książeczki Sam naprawiam
zobaczcie na zrzucie
oraz ewentualne przyczny niedomagań, co prawda to nie wszystko (sam się
przekonałem nie raz inni pewnie też), ale można się kierować tymi wskazówkami
![Obrazek](http://img205.imageshack.us/img205/7387/przyczynyijakusunachv7.jpg)
: śr paź 18, 2006 10:06
autor: Grzesiekk1982
covacsxxx, to dane z infotecha. Napewno zależy od producenta i jakości choćby konkretnego egzemplarza (termostatu), ale coś około tego powinno byc.
RobertP, a w tym temacie nasze dane się pokrywają
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: śr paź 18, 2006 10:41
autor: RobertP
: śr paź 18, 2006 12:04
autor: MaSa_Golf
U mnie na starej pompie wody wentyl wlaczal sie przy ponad 3/4 skali. Po wymianie pompy wody termostat otwiera sie troche przed srodkiem skali, a wentyl wlacza sie troche za srodkiem skali
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: śr paź 18, 2006 15:39
autor: Mis
u mnie jest tak, ze temperatura jest stala i wskazowka stoi rowno po srodk skali, a wiartak wlacza sie tylko w extremalnych warunkach, plus 30 stopni na zewnatrz i godzinka stania w korku, i tylko na chwile, jak troszke ochlodzi silnik.....to chyba w porzadku ?
: śr paź 18, 2006 16:32
autor: angela23x
: czw paź 19, 2006 10:30
autor: RobertP
angela23x pisze:ps RobertP, fajna ta Twoja ksiażka
nie moja, nie umiem pisać książek
obsługa długopisu słabo mi już wychodzi
a specjalnie dla Ciebie wystawię wieczorem do pobrania tą książeczkę o Twoim Golfiku Dieselku
to są książki które sam nie wiem skąd pobrałem
nie wiem czy są one dostępne do pobrania z działu
Instrukcje obsługi i książki do pobrania.
właściwie podam wieczorem do pobrania dwie z mojego priv servera
- jedna : VW Golf II diesel - Sam Naprawiam PL.pdf (26 MB)
- druga : serviceMK2.rar (7,3 MB)
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
: czw paź 19, 2006 16:55
autor: angela23x
ojaaaaaaaaaaa, no Super jesteś
RobertP, , tylko że nie bardzo wiem jak sie pobiera z pryvatnego srevera, najlepiej poprosze Cię jeszcze o jakieś intrsukcje jak ściągnąć taka fantastyczna ksiązkę
jeszcze raz WILKIE DZIĘKI !!!!!!!!!!!!!!!!!! buziaki dla Ciebie
[ Dodano: 19 Paź 2006 18:26 ]
RobertP, ściągłam ksiażke z linka wyzej co podałeś -wv golf naprawa, niebieska okładka, ale tą mam w orginale, chciałąbym tą co zamieściłęś zrzuty "sam naprawiam"
: czw paź 19, 2006 22:16
autor: Grzesiekk1982
angela23x, a tu jest raj:
http://volkswagen.msk.ru/ Znajdziesz tu wszystko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Od MK1 do MK5. Po lewej dwujęzyczny spis treści, wchodzisz w to co chcesz (cooling system np) i ściąkgasz wieeeele serwisówek, maluali schematów (głównie w ang.) z rysunkami i opisami. Klikasz prawym-->"zapisz element docelowy jako" i masz na dysku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Książki to na EMULE- wpisz GOLF, czy "obsługa i naprawa" ewentualnie "sam naprawiam". Widziałęm że była dostępna do MK2 podobna do tej, ktorą ma zeskanowaną
RobertP. Ostatecznie księgarnia techniczna lub allegro (kilkadziesiąt zł). Nie mniej wyczytane zdania nie zastąpią porad i rzeczywistych doświadczeń znajomych z forum
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdrawiam.
: czw paź 19, 2006 22:28
autor: RobertP
angela23x pisze:tylko że nie bardzo wiem jak sie pobiera z pryvatnego srevera, najlepiej poprosze Cię jeszcze o jakieś intrsukcje jak ściągnąć taka fantastyczna ksiązkę
e tam nie ma co instruowac , klikniesz i zacznie się ściągać ...
chwilkę cierpliwości
czekajcie udostępnię wszystkim i zapodam linki do klikniecia !
mamy priva serva, to sobie pościagacie nie ma problema
jest tylko ograniczenie transferu na wykupionym u providera
przez mojego kolegę łączu, może tam z czasem zrobimy m.in.
jakiś VW-jowy cluster
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
o ile dysków i kasy starczy na sprzęt
oraz oczywiście chęci
[ Dodano: Czw Paź 19, 2006 22:30 ]
Grzesiekk1982 pisze:Ostatecznie księgarnia techniczna lub allegro (kilkadziesiąt zł)
szkoda kasy lepiej wydać na zupkę dla golfika
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
, dostaniecie niebawem linki
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)