Strona 1 z 2

[Passat B3 AAM] Hellp wywala wode

: wt paź 17, 2006 16:09
autor: radek_GL
witam
mam problem z moim AAMem wywala mi wode jak sie zagrzeje do 80 wymienilem juz pompe wodna , glowice , uszczelke , termostat i dalej to samo gdzie szukac przyczyny i jak hapsalu moze ktos tu zna jakis dobry serwis ????

: wt paź 17, 2006 16:45
autor: Przemo440
moze gdzies cos sie zapchało? chłodnica labo jakis wąż

: wt paź 17, 2006 17:29
autor: grzechu2410nn
przeczysc ukłąd chłodzenia i zobacz czy pomorze i czy wywali jakis syfff

: wt paź 17, 2006 18:09
autor: covacsxxx
zwroc uwage na dolny waz od chlodnicy..lubi on sie zapychac czasami i wtredy jest problem

: wt paź 17, 2006 18:28
autor: misiek
radek_GL którendy ją wywala??
być moze masz korek na zbiorniku wyrównawczum zapsuty (tzn. zaworki, sa tam dwa zaworki napowietrzający i odpowietrzający), jezeli zaworek odpowietrzajacy jest zepsuty to wtedy rosnie mocno ciśnienie w układzie pod wpływem temp. i wywala płyn

Re: [Passat B3 AAM] Hellp wywala wode

: wt paź 17, 2006 22:14
autor: RobertP
radek_GL pisze:witam
mam problem z moim AAMem wywala mi wode jak sie zagrzeje do 80 wymienilem juz pompe wodna , glowice , uszczelke , termostat i dalej to samo gdzie szukac przyczyny i jak hapsalu moze ktos tu zna jakis dobry serwis ????
wszystkie przewody masz drożne i nagrzewnice ?
kurcze termostat ci nie otwiera obiegu na chłodnice, sprawdź węże czy ciepłe po nagrzani do tych 80 stopni
(a podejrzewam że ci padł także czujnik od zegara pokazującego temperature wody w układzie cholodzenie
spradź przedewszystkim dolny wąż
na szybkiego prozizorycznie odłącz kabel od czunika w chłodnicy i niech chodzi cały
czas rozłaczaj tylko jak nie jedziesz to chyba schłodzi to czasu powrotu do polszy ... :bigok:

[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 22:15 ]
grzechu2410nn pisze:przeczysc ukłąd chłodzenia i zobacz czy pomorze i czy wywali jakis syfff
a jak się to robi ? podłącza sie wąż ogrodniczy do obiegu i czeka się aż z drugiej strrony coś wyplynie ? :chytry: :bajer: :helm:

[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 22:18 ]
misiek10111 pisze:być moze masz korek na zbiorniku wyrównawczum zapsuty
no tak :bigok: korek to podstawa :bigok:
radek_GL sprawdź po drugiej stronie czy jest ta gumeczka i nie jest on od spodu
tam gdzie taka gumeczka oring siedzi nie jest uszodzony jakś wyszczerbiony plastik ...

: śr paź 18, 2006 12:38
autor: radek_GL
misiek10111 pisze:radek_GL którendy ją wywala??
być moze masz korek na zbiorniku wyrównawczum zapsuty (tzn. zaworki, sa tam dwa zaworki napowietrzający i odpowietrzający), jezeli zaworek odpowietrzajacy jest zepsuty to wtedy rosnie mocno ciśnienie w układzie pod wpływem temp. i wywala płyn
wywala ja zbiornikiem wyruwnawczym on ma z boku dziurki dwie i dolnym ja wywala

dolny waz sie nienagrzewa tak jakby zle wsadzony byl albo niedzialajacy termostat

: śr paź 18, 2006 12:45
autor: RobertP
radek_GL pisze:dolny waz sie nienagrzewa tak jakby zle wsadzony byl albo niedzialajacy termostat
jak się nie nagrzewa nawet po kilkunastu km to
termostat masz walniety, jak ci się uda musisz odkręcic śruby (kurcze nie pamiętam
chyba dwie M6)pod spodem i wyjąć termostat do czasu powrotu do Polski
i przyjeżdżaj do nas wymienisz sam na drugi, a póki co mozesz jeździć bez niego

: sob paź 21, 2006 10:59
autor: radek_GL
zrobili mi auto chyba grzebali przy termostacie wody juz niewywala i jest cisnienie w ukladzie przedtem niebylo mowili ze walnieta byla ta rurka plastikowa przy bloku w ktorej sa czujniki cieczy chlodzacej teraz z chlodzeniem jest ok tylko zamulili mi auto do 100 buja sie jak maluch albo zaplon przestawili albo rozrzad o jeden zabek (da sie tak przejechac okolo 2000 km bez uszkodzenia czegos ???)

: sob paź 21, 2006 11:27
autor: Paweł Marek
radek_GL pisze:walnieta byla ta rurka plastikowa przy bloku w ktorej sa czujniki cieczy chlodzacej
czyli pewnie tylko odpowietrznik zatkany? Jeśli tak to jest to kolejny przykład na wymianę połowy silnika zamiast przetkać 2mm dziurkę. Ile to razy już było ?!

: sob paź 21, 2006 11:30
autor: radek_GL
Paweł Marek pisze:
radek_GL pisze:walnieta byla ta rurka plastikowa przy bloku w ktorej sa czujniki cieczy chlodzacej
czyli pewnie tylko odpowietrznik zatkany? Jeśli tak to jest to kolejny przykład na wymianę połowy silnika zamiast przetkać 2mm dziurkę. Ile to razy już było ?!
jaki odpowiecznij jak tak z tego wychodza tylko dwie grube rury ???

: sob paź 21, 2006 11:33
autor: bomberxl
A korek naczynia wyrównawczego za 5 zł wymieniałeś?Tam jest odpowietrznik.

: sob paź 21, 2006 11:40
autor: Paweł Marek
radek_GL pisze:jaki odpowiecznij jak tak z tego wychodza tylko dwie grube rury
do czego w twoim silniku dochodzi cienki wezyk od zbiorniczka wyrównawczego?

: sob paź 21, 2006 11:48
autor: radek_GL
Paweł Marek pisze:
radek_GL pisze:jaki odpowiecznij jak tak z tego wychodza tylko dwie grube rury
do czego w twoim silniku dochodzi cienki wezyk od zbiorniczka wyrównawczego?
do rury gumowej (tak jest orgilany waz od VW)