[MK3] Przerywanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jan michalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
Lokalizacja: mysłowice

[MK3] Przerywanie silnika

Post autor: jan michalik » pn paź 16, 2006 13:59

jak jadę powoli idodam szybko gazu to silnik zaczyna przerywać . jaki to moze być powód?
Ostatnio zmieniony pn paź 16, 2006 20:45 przez jan michalik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
woyteck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 244
Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
Lokalizacja: okolice bielska białej
Kontakt:

Post autor: woyteck » pn paź 16, 2006 15:14

Filtr paliwa,powietrza, napisz cos wiecej


było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB

Awatar użytkownika
maciek 1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: maciek 1.8 » pn paź 16, 2006 16:17

abo jak masz jednopunktowy wtrysk to mogła ci ta poduszka pod wtryskiem pęc i lewe powietrze zasysa


kupię alternator do mk2 1.8 RP bez wspomagania

Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » pn paź 16, 2006 16:24

To sie dzieje na zimnym czy ciepłyum silniku?



Awatar użytkownika
jan michalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: jan michalik » sob paź 21, 2006 15:32

ziolo115 pisze:To sie dzieje na zimnym czy ciepłyum silniku?
na ciepłym silniku się nasila



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob paź 21, 2006 16:12

zakladajac ze auto tylko na pb. ucieka gdzies iskra, zalecalbym sprawdzenie ukladu wysokiego naopiecia lub wymiane calosci w kierunku swiece kable kopulka palec, jesli okazaloby sie ze te elementy sa oki a przerywa dalej zostaje cewka. na przyszlosc prosze wiecej informacji, bo ten post wyglada tak jakbys dzwonil do lekarza w srodku nocy i mowil panie doktorze brzuch mnie boli co zrobic:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » sob paź 21, 2006 16:37

Pozostaje jeszcze kwestia "lewego"powietrza.Jak zasysa na lewo to zawsze na ciepłym bardziej widać,bo ma niższe obroty,niż zimny na ssaniu.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob paź 21, 2006 17:28

ale w tedy by szarpal przy spokojnym przyspieszaiu...:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » sob paź 21, 2006 17:57

Nie koniecznie.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob paź 21, 2006 18:36

inaczej koniecznie tak musialoby byc, bo jakby szarpal od lewego na wysokich to na wolnych juz by nie chodzil, chcby z prostej zaleznosci, mianowiecie:
ilosc powietrza zasysanego przez silnik na wolnych obrotach: okolo 50 do 100 mg na h teoretyczne cisnienie powietrza1013 hpa cisnienie w kolektorze okolo 400 do 600 hpa lewe powietrze jest patrzone za przepustnica wiec zasysa je roznica cisnien na poziome 413 do 613 hpa. przekroj otwartej przepustnicy w tych warunkach odpowiada otworowi o srednicy okolo 3mm dziurka lewegoo srednicy zalozmy okolo 1mm
przekroj owory przepustnicy to 7mm2 dziutrki lewego to okolo 0,785 mm2
laczny przekroj otworow to 7.85mm2 korekcja biegu jalowego spowoduje ze suma spadnie do spowrotem do 7.065 i wyjdzie stosunek z tego ze przez przepustnice do silnika ze 100 procent calosci powietrza idzie tylko 88 procent calosci zasysanego powietrza reszta to lewe czyli 12 procent....

wciskamy gaz:
ilosc zasysanego powietrza to okolo 200 przy 1000 obrotow do 800 do 900 mg/h przy max obrotach cisnienie w kolektorze okolo 1013hpa( pomniejszone jedynie o opor brudnego filtra powietrza, góra 900hpa) roznica jak same warunki wskazuja ssania lewego okolo 0 hpa, nie przekraczajace 100 przy bardzo brudnym filtrze
srednica przepustnicyw najgorszym razie 32mm dziura lewego dalej 1 mm stosunek zasysanego powietrza przez dziurke troche sie zmienia gdyz przekroj przepustnicy to 803,84mm2 przy przekroju dziurki dalej 0.785mm2 wiec procentowo0.0009756. wiec nie bedzie szarpac,
jakby od lewego mialo szarpac przy gazie w deche to po prostu wolnych by juz nie bylo:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
jan michalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: jan michalik » sob paź 21, 2006 19:46

ziolo115 pisze:To sie dzieje na zimnym czy ciepłyum silniku?
na ciepłym



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » sob paź 21, 2006 19:49

evolution pisze:inaczej koniecznie tak musialoby byc, bo jakby szarpal od lewego na wysokich to na wolnych juz by nie chodzil, chcby z prostej zaleznosci, mianowiecie:
ilosc powietrza zasysanego przez silnik na wolnych obrotach: okolo 50 do 100 mg na h teoretyczne cisnienie powietrza1013 hpa cisnienie w kolektorze okolo 400 do 600 hpa lewe powietrze jest patrzone za przepustnica wiec zasysa je roznica cisnien na poziome 413 do 613 hpa. przekroj otwartej przepustnicy w tych warunkach odpowiada otworowi o srednicy okolo 3mm dziurka lewegoo srednicy zalozmy okolo 1mm
przekroj owory przepustnicy to 7mm2 dziutrki lewego to okolo 0,785 mm2
laczny przekroj otworow to 7.85mm2 korekcja biegu jalowego spowoduje ze suma spadnie do spowrotem do 7.065 i wyjdzie stosunek z tego ze przez przepustnice do silnika ze 100 procent calosci powietrza idzie tylko 88 procent calosci zasysanego powietrza reszta to lewe czyli 12 procent....

wciskamy gaz:
ilosc zasysanego powietrza to okolo 200 przy 1000 obrotow do 800 do 900 mg/h przy max obrotach cisnienie w kolektorze okolo 1013hpa( pomniejszone jedynie o opor brudnego filtra powietrza, góra 900hpa) roznica jak same warunki wskazuja ssania lewego okolo 0 hpa, nie przekraczajace 100 przy bardzo brudnym filtrze
srednica przepustnicyw najgorszym razie 32mm dziura lewego dalej 1 mm stosunek zasysanego powietrza przez dziurke troche sie zmienia gdyz przekroj przepustnicy to 803,84mm2 przy przekroju dziurki dalej 0.785mm2 wiec procentowo0.0009756. wiec nie bedzie szarpac,
jakby od lewego mialo szarpac przy gazie w deche to po prostu wolnych by juz nie bylo:)
To może filtr powiet6rza się przytkał i trzeba go wymienić?


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
jan michalik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 13, 2006 14:52
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: jan michalik » sob paź 21, 2006 19:51

woyteck pisze:Filtr paliwa,powietrza, napisz cos wiecej
filter powietrza nowy świece również przy płynnym dociskaniu tego nie ma dopiero przy magłym docisku gazu zaczynz szarpać



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości