Strona 1 z 3

[mkII] korek spustowy

: ndz lut 06, 2005 01:46
autor: Mr.GreeN
Siem mam pytanko gdzie jest korek spustowy od plynu chlodniczego

od Quatro7: uprzejmie prosi sie o precyzowanie teamtów

: ndz lut 06, 2005 09:39
autor: Michael G60
NIE MA. Zdejmujesz wąż w najniższym położeniu, ogrzewanie na czerwone i ma zlecieć!!!!!

Tez się zdziwiłem bo w Ładzie miałem w bloku i w chłodnicy !!!

: ndz lut 06, 2005 09:43
autor: ryu
Michael G60 pisze:NIE MA. Zdejmujesz wąż w najniższym położeniu, ogrzewanie na czerwone i ma zlecieć!!!!!

Tez się zdziwiłem bo w Ładzie miałem w bloku i w chłodnicy !!!
co znaczy ogrzewanie na czerwone? czyzby trzeba bylo odpalic silnik?

: ndz lut 06, 2005 10:11
autor: nawrotvw
Nie, po prostu trzeba włączyć ogrzewanie na maximum. Tylko nie odpalaj silnika.

: ndz lut 06, 2005 10:48
autor: Michael G60
Max w prawo - na czerwone pole !!!!!!!!!!!!!!!

: ndz lut 06, 2005 11:42
autor: kaz
Cze
żeby wszystko zleciało trzeba wjąć termostat !!!!!!!!!
a włączanie ogrzewania :rotfl: do czego to komu ???????
przecierz niem zaworu na nagrzewnicy !!!!!!!!!!
Pa Ka
kazek

: ndz lut 06, 2005 11:58
autor: Michael G60
A jeśli się nie wyciągnie termostatu to ile zostanie ????

: ndz lut 06, 2005 12:13
autor: kaz
Cze
jeżeli nie wyciągniesz termostatu to zostaje tyle ile jest w bloku silnika

pozdrawiam
kazek

: ndz lut 06, 2005 12:43
autor: BUSH
kaz pisze: a włączanie ogrzewania :rotfl: do czego to komu ???????
Dzwigienke od sterowania ogrzewaniem ustawiasz na najgoretsze powietrze po to (w kazdym razie do tej pory tak mi sie wydawalo :-) ) zeby "otworzyc" nagrzewnice coby plyn mogl zleciec.
Przy zlewanianiu starego plynu odkrec jeszcze korek zbiornika wyrownawczego.

Pozdrawiam
Bush

: ndz lut 06, 2005 12:47
autor: Michael G60
Skoro nie ma korka w chłonicy !!

: ndz lut 06, 2005 22:10
autor: kaz
Cze panie BUSH, powiedz mi proszę gdzie jest ten niby"zawór" co otwiera nagrzewnicę????????? :green_fuck: :jezor: :rotfl: w którym miejscu się znajduję oświeć nas proszę :grin:
kazek

: pn lut 07, 2005 08:56
autor: king66
jak zmieniasz plyn to:
najlepiej wykrecic termostat...
jak go nie wykrecisz to zostanie ci moze jaki 1l albo mniej....
mozesz auto dopalic nic sie nie stanie... nawet jak 5 min pochodzi poprostu pompa wody przekreci tym co jeszzce nie zlecialo
auto nie zdarzy sie nagrzac...
chyba ze masz rozgrzane ale chyba wtedy bym sie nie odwazyl wymieniac plynu oblac sie wrzatkiem srednia przyjemnosc
otworz ogrzewanie na max !!!!

pozdro :helm:

: pn lut 07, 2005 11:38
autor: igor002
ja natomiast słyszałem ze trzeba owtorzyć nagrzewnice tzn ogrzeanie na mac, niewiem czy tam jest zaworek czy nie, ale niewydje mi sie zeby narzewnica była w ciagłym objegu bo wolniej by sie grzał, chociaż niewiem, moze i tak jest, tylko szczelnie zamknieta i nie dziaąl jakchłodnica.
pozdro, dla własnego spokoju sumienai ja mimo wszystko bym otworzył na max ogrzewanie

: pn lut 07, 2005 11:41
autor: king66
no musisz na max otworzyc...
przeciez nagrzewnica grzeje wlasnie przez plyn chlodniczy w aucie...
jak zamkniesz to w nagrzewnicy zostanie plyn....
poprostu suwak do konca i tyle...