[MK3 Variant Syncro] Tuleje tylnej belki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 Variant Syncro] Tuleje tylnej belki
Witam,
i zwaliły się na mnie kłopoty posiadania mniej typowego auta....... nigdzie ale to nigdzie nie mogę dostać tulei met-gum tylnej belki.......może ktoś ma info gdzie takie cos idzie dostać..czy tylko w serwisie VW ?
i zwaliły się na mnie kłopoty posiadania mniej typowego auta....... nigdzie ale to nigdzie nie mogę dostać tulei met-gum tylnej belki.......może ktoś ma info gdzie takie cos idzie dostać..czy tylko w serwisie VW ?
Ostatnio zmieniony sob paź 14, 2006 11:39 przez lemax, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
Re: Tuleje tylnej belki Golf III Kombi Syncro
Wymieniałem takowe. W InterCarsie dostaniesz jak nie znalazłeś jeszcze. Ja czekałem pół dnia i pzyszły. Tylko oryginalne więc trochę zaboli kieszeńlemax pisze:Witam,
i zwaliły się na mnie kłopoty posiadania mniej typowego auta....... nigdzie ale to nigdzie nie mogę dostać tulei met-gum tylnej belki.......może ktoś ma info gdzie takie cos idzie dostać..czy tylko w serwisie VW ?
Poniżej adresy oddziałów:
http://www.intercars.com.pl/?id=45&lang=PL&&typ=fil
W Toim mieście jest InterCars Jelenia Góra ul. Flisaków 10
Konto usunięte.
Więc żeby uściślić ja miałem wybite z jednej strony te tuleje przy ramie tylnego napędu na rysunku oznaczone "7", numer katalogowy 331 505 171 .
Odkręcenie poszło ciężko bo śruby zapieczone ale nie stało się to czego się bałem tzn. rama nie spadła po odkręceniu śrub więc nie trzeba było jej podpierać (tak z ostrożności to jednak zrobiłem ale niepotrzebnie, rama się trzyma). Te elementy gumowe trzeba było śrubokrętem podważać i wybić pomagając sobie młotkiem bo są wprasowane. Żeby wyjąć górny potrzeba lewarka żeby przygiąć ramę ku dołowi.
Problem z tym że nowe trzeba jakoś wprasować na miejsce - wówczas pospawałem sobie śrubę żeby je wcisnąć na siłę i nawet weszły.
Stukać przestało.
Ceny już nie pamiętam ale bolała...
Odkręcenie poszło ciężko bo śruby zapieczone ale nie stało się to czego się bałem tzn. rama nie spadła po odkręceniu śrub więc nie trzeba było jej podpierać (tak z ostrożności to jednak zrobiłem ale niepotrzebnie, rama się trzyma). Te elementy gumowe trzeba było śrubokrętem podważać i wybić pomagając sobie młotkiem bo są wprasowane. Żeby wyjąć górny potrzeba lewarka żeby przygiąć ramę ku dołowi.
Problem z tym że nowe trzeba jakoś wprasować na miejsce - wówczas pospawałem sobie śrubę żeby je wcisnąć na siłę i nawet weszły.
Stukać przestało.
Ceny już nie pamiętam ale bolała...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Konto usunięte.
Witam,Grzesiekk1982 pisze:Ooo witam, niestety nie pomogę jeśli chodzi o temat pytania, ale witam w klubie:
też mam TDi 1Z Variant Syncro i też biały Ja mam 96 rok klime, ABS, poduchy ale nic z elektryki, nawet centralnego zamka A Ty Jaki dokładniej masz??
Pozdrawiam!!
ja mam 1997 silnik AHU z ABS,poduszkami ale też bez elektryki,jest centralny i elektryczny szyberdach.
A co do tulei-dzwoniłem do Intercarsu przed chwilą i umówiłem się na poniedziałek bo jakieś mają tylko musze zobaczyć na rysunku....byłem wczoraj we Focie i do syncro pokazali mi całkiem inne więc wolę się upewnić,o cene nie pytałem...po co psuć sobie weekend,
pozdrawiam
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
[ Dodano: 15 Paź 2006 22:48 ]
Niestety nie wiem, Ventil ma cały uklad napędowy od naszych Syncro Variant TDi i wklada go do MK2. Chciał kupić oryginalne, a więc potrzebował takich jak Ty (i być może kiedyś ja ), a że kosztowały za dużo, to podpasowały od Audi. Tylko tyle znalazłem na jego stronce i od razu pomyślałem o Twoim problemie. Proponuję, napisać na priva do Ventila, napewno powie i doradzi
Pozdrawiam
[ Dodano: 15 Paź 2006 23:01 ]
A co do modelu Audi to też doputaj- napisał tylko że 100 C4 (czyli 1991-1994) ale czy quattro (wątpię, bo by nie były za 40 zeta).
[ Dodano: 17 Paź 2006 22:58 ]
lemax, I jak? Pytałeś Ventila? Dowiedziałeś się coś?
Pozdrawiam.
Niestety nie wiem, Ventil ma cały uklad napędowy od naszych Syncro Variant TDi i wklada go do MK2. Chciał kupić oryginalne, a więc potrzebował takich jak Ty (i być może kiedyś ja ), a że kosztowały za dużo, to podpasowały od Audi. Tylko tyle znalazłem na jego stronce i od razu pomyślałem o Twoim problemie. Proponuję, napisać na priva do Ventila, napewno powie i doradzi
Pozdrawiam
[ Dodano: 15 Paź 2006 23:01 ]
A co do modelu Audi to też doputaj- napisał tylko że 100 C4 (czyli 1991-1994) ale czy quattro (wątpię, bo by nie były za 40 zeta).
[ Dodano: 17 Paź 2006 22:58 ]
lemax, I jak? Pytałeś Ventila? Dowiedziałeś się coś?
Pozdrawiam.
Witam,
teoretycznie jestem przygotowany, od kolegi Ventile dostałem opis i fotki,tuleje kupiłem- za 2 szt 47 zł......nikt nie zgadnie ile kosztuje komplet oryginalnych,bo innych nie ma na rynku......w Intercarsie..bagatela 190 zł szt a w rozwiązaniu oryginalnym jest 4 szt !!!! Po niedzieli szykuje się z kolegą do wymiany,musimy sobie tylko zrobić jakiś przyrząd do wciskania tulei...a przede wszystkim chce to zrobić bez wyciągania belki. Jak wymienie to opisze dokładnie jak to idzie,gdzie czeka jakaś ewentualna pułapka i jak nie zapomne cyfraka to fotki-krok po kroku,moze ktoś z tego skorzystać kiedyś. Na razie grzesiekk dzięki za znalezienie tego na stronie ventila a ventilowi za materiały,
pozdrawiam,
Paweł
teoretycznie jestem przygotowany, od kolegi Ventile dostałem opis i fotki,tuleje kupiłem- za 2 szt 47 zł......nikt nie zgadnie ile kosztuje komplet oryginalnych,bo innych nie ma na rynku......w Intercarsie..bagatela 190 zł szt a w rozwiązaniu oryginalnym jest 4 szt !!!! Po niedzieli szykuje się z kolegą do wymiany,musimy sobie tylko zrobić jakiś przyrząd do wciskania tulei...a przede wszystkim chce to zrobić bez wyciągania belki. Jak wymienie to opisze dokładnie jak to idzie,gdzie czeka jakaś ewentualna pułapka i jak nie zapomne cyfraka to fotki-krok po kroku,moze ktoś z tego skorzystać kiedyś. Na razie grzesiekk dzięki za znalezienie tego na stronie ventila a ventilowi za materiały,
pozdrawiam,
Paweł
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 256 gości